خانه تعمیرات تغییر زبان کارت خوان

تغییر زبان کارت خوان

چه زمانی به تغییر زبان کارت خوان نیاز است و چگونه این کار انجام می شود؟ آیا نیاز است که پذیرندگان با تغییر زبان دستگاه کارتخوان آشنا باشند؟ در این صفحه هر آنچه را که نیاز است درباره تغییر زبان کارت خوان بدانید، مطالعه خواهید کرد.

پس اگر دستگاه کارتخوان شما نیاز به تغییر زبان دارد، در این مطلب همراه ما باشید و تا انتهای مطلب را مطالعه نمایید.

اگر تمایل دارید در خصوص تعمیرات کارتخوان اطلاعات کسب کنید، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تعمیرات کارتخوان

تغییر زبان کارت خوان

قبل از هرچیز باید بدانید که دستگاه کارتخوانی که به پذیرندگان ارائه می شود، دارای برنامه هایی به زبان فارسی بوده و هرگز نیازی به تغییر زبان نخواهد داشت. بنابراین نیازی نیست که برای تغییر زبان آن اقدامی انجام دهید.

اما این سوال در ذهن پذیرندگان ایجاد می شود که در صورت مشاهده عبارات انگلیسی بر روی دستگاه چگونه آن را به زبان فارسی بازگردانند.

چگونه زبان کارتخوان را فارسی کنیم؟

همان طور که توضیح دادیم زبان کارتخوانی که به شما تحویل داده شده، فارسی می باشد. اما در صورتی که به دلایل مختلف، دستگاه دچار خطایی مثل ارور تمپر شده است، این ارور به زبان انگلیسی و یا چینی نمایش داده می شود.

پس به یاد داشته باشید با رفع این خطا، منوی کارتخوان و تنظیمات دستگاه کارت خوان که به زبان فارسی است، نمایش داده خواهد شد و نیازی به تغییر تنظیمات برای تغییر زبان نیست.

بنابراین برای تغییر زبان دستگاه کارتخوان از چینی به فارسی و تغییر زبان دستگاه کارتخوان از انگلیسی به فارسی کافی است ارور تمپر آن را که بر روی صفحه نمایش به زبان چینی یا انگلیسی نوشته شده است، رفع نمایید.

خدمات کارتخوان ایران با داشتن واحد تعمیرات تخصصی، می تواند تمامی مشکلات کارتخوان از جمله خطای تمپر را رفع نماید. همچنین این مجموعه فروشنده انواع کارتخوان های سیار، ثابت و… می باشند که تمامی دستگاه های این مجموعه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

تغییر زبان کارتخوان در دستگاه های مختلف

تغییر زبان دستگاه کارتخوان S80، تغییر زبان دستگاه کارتخوان g3، تغییر زبان دستگاه کارتخوان S90 و یا هر مدل کارتخوان دیگر مشابه یکدیگر بوده و تنها با رفع خطای تمپر، انجام می شود.

در مطالب قبلی درباره رفع تمپر کارتخوان های مختلف توضیح داده ایم که می توانید با مشاهده این ارور در صفحه نمایش دستگاه پوز، از این مطلب برای حل آن استفاده نمایید.

آیا شما تاکنون با این ارور ها که به زبان انگلیسی و یا چینی بر روی صفحه نمایش، نشان داده می شوند، مواجه شده اید؟ چنانچه از این پس عبارت انگلیسی بر روی کارتخوان مشاهده کردید، می توانید به راحتی و با برطرف کردن خطای تمپر، منوی فارسی و تنظیمات فارسی دستگاه را بازگردانید.

همچنین در صورتی که سوالی در رابطه با زبان کارتخوان و یا ارورهای آن دارید، می توانید در قسمت دیدگاه ها بیان کنید تا توسط کارشناسان فنی خدمات کارتخوان ایران در کمترین زمان، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

چنانچه تجربه ای در این باره دارید، آن را در قسمت دیدگاه ها با سایر کاربران به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز از تجربیات شما بهره مند شوند.

در صورتی که درخصوص دیگر موارد مربوط به تنظیمات و تعمیرات کارتخوان سوالی دارید، لینک های زیر را دنبال کنید:

کارت نکشیدن کارتخوانخطاهای کارتخوان سیار | شماره پایانه دستگاه پوز | خاموش شدن کارتخوان سیار | شماره سریال دستگاه کارتخوان | رمز فروشنده کارتخوان و رمز پشتیبان | عدم برقراری ارتباط کارتخوان سیار | نخواندن سیمکارت کارتخوان | تغییر زبان کارتخوان | نحوه اتصال کارتخوان به وای فای | خطای 57 تراکنشروشن نشدن کارتخوان |اتصال کارتخوان به پاوربانک | خطای اصلاحیه کارتخوان | شارژ کارتخوان سیار

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
3.7 از 10 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 دیدگاه

  1. باسلام دستگاه کارت خوانV70 دارم زبانش چینی هست میخوام آنرا به انگلیسی تغییر دهم چطور میتوانی راهنمایی ام کنید

    1. سلام وقت بخیر
      برای تغییر زبان کارتخوان خود با واحد پشتیبانی کارتخوان تماس بگیرید تا شمارا راهنمایی کنند.

        1. سلام وقت بخیر
          شماره پشتیبانی کارتخوان درواقع شماره شرکتی است که از آن کارتخوان تهیه کرده اید.

    1. سلام وقت بخیر
      نحوه تغییر زبان دستگاه بستگی به مدل کارتخوان شما دارد. با پشتیبانی شرکتی که از آن کارتخوان تهیه کرده اید تماس بگیرید.

  2. سلام دستگاه پوز من توسط یه کودک دستکاری شده و فیش‌ها رو به صورت انگلیسی چاپ میکنه. ولی متن روی صفحه فارسی هست. میشه راهنماییم کنید؟

    1. سلام وقت بخیر
      این مورد بستگی به مدل دستگاه کارتخوان شما دارد. با واحد پشتیبانی شرکتی که از آن کارتخوان تهیه کرده اید تماس بگیرید.

  3. سلام من دستگاه s58دارم ارور تمپر داده ولی هر کار میکنم درست نمیشه میشه راهنمایی کنین

    1. سلام وقت بخیر
      شما نمیتوانید ارور تمپر کارتخوان را شخصا رفع کنید و باید از واحد های تعمیرات کارتخوان کمک بگیرید. با شرکتی که کارتخوان از آن خریداری کرده اید تماس بگیرید.