خانه وبلاگ روش کارت کشیدن از کارتخوان

روش کارت کشیدن از کارتخوان

روش کارت کشیدن از کارتخوان بسیار ساده است و طی 7 مرحله می توانید خرید خود را انجام دهید. در این مطلب قصد داریم از طریق فیلم آموزش کارت کشیدن از کارتخوان به آموزش طریقه کارت کشیدن از کارتخوان بپردازیم.

خدمات کارتخوان ایران ارائه کننده انواع بهترین کارتخوان‌های سیار و ثابت در ایران به همراه پشتیبانی و خدمات گارانتی می‌باشد.

نحوه کارت کشیدن از کارتخوان

  1. ابتدا کارت را داخل دستگاه بکشید
  2. مبلغ را به ریال وارد کرده و کلید تایید را فشار دهید
  3. اگر مبلغ وارد شده صحیح است کلید تایید را فشار دهید درغیر اینصورت کلید لغو را فشار دهید
  4. سپس جمله « رمز خود را وارد کنید» قابل مشاهده است. رمز خود را وارد کنید
  5. سپس صبر کنید زیرا دستگاه درحال ارتباط با مرکز می باشد
  6. سپس رسید مشتری چاپ می شود. می توانید آن را دریافت کنید و نزد خود نگه دارید.
  7. درآخر رسید فروشگاه چاپ می شود.

توجه داشته باشید که رسید تراکنشی بعد از مدتی که در معرض نور قرار می گیرد، کمرنگ می شود.

 

کارت را از کدام طرف بکشیم؟

برای کارت کشیدن صحیح توجه داشته باشید که نوار مغناطیسی کارت به سمت دستگاه باشد. . سپس کارت را به شیار بکشید. به فلش روی کارت دقت کنید و کارت را به سمت پایین بکشید.

روش کارت کشیدن از کارتخوان-عکس کشیدن کارت

سقف کارت کشیدن از کارتخوان

درحال حاضر با توجه به قوانین وضع شده هر کارت می تواند روزانه تا سقف 50 میلیون تومان خرید داشته باشید. به عبارتی سقف هر تراکنش 50 میلیون تومان می باشد.

سوالی دارید، از ما بپرسید

در صورتی که درخصوص روش کارت کشیدن از کارتخوان سوالی دارید، می توانید پیغام خود را اینجا بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ ما را داشته باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.1 از 122 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر من اصلا نمیتونم کارت بکشم جعتش درسته ولی نمیدونم چرا نمیشه چه تند چه کند بکشم بازم نمیشه اشکال کارم چیه؟

    1. سلام وقت بخیر
      مگنت دستگاه شما ( قسمت کارت خوان) دچار مشکل شده. برای رفع این مورد می توانید با واحد تعمیرات شرکت ما تماس بگیرید.

  2. سوال دارم مدتی هست از مغازه ای خرید میکنم به دلیل مشکلاتی که بعضی از کارت ها یا کارت خوان ها دارن کارت رو که به مغازه دار میدی داخل چند کارت خوان میکشه و مبلغ جنسی که شما خریدی رو کسر کرده و رسید رو به شما تحویل میده و به دلیل اینکه شما مبلغ قبض رو میبینی اس ام اس رو در موبایل نگاه نمیکنی و فردا میبینی یه مبلغ کمتری هم کسر شده هرچی فکر میکنی چیزی یادت نمیاد ساعت رو دقت میکنی میبینی یک دقیقه بعد از اون خرید هست که شما انجام دادی به خریدهای روز ها و ماههای گذشته که نگاه میکنی دقیقا یک یا دو دقیقه بعد از اون خریدها هم همون مبلغ دوباره کسر شده چطور میتونم طرف رو گیر بندازم در یکسال چیزی در حدود ۲ میلیون تومن کم کرده چطور با پیامک ها میتوانم شماره سریال دستگاه پوز رو شناسایی کنم

    1. سلام وقت شما بخیر
      متاسفانه ار زوی پیامک ها نمیتوانید سریال دستگاه پوز را شناسایی کنید. در صورتی که رسید تراکنش کارتخوان را دارید، می توانید سریال دستگاه پوز را شناسایی کنید.