خانه وبلاگ کارتخوان رایگان! همه چیز درباره دریافت دستگاه پوز رایگان، بانکی و شخصی

کارتخوان رایگان! همه چیز درباره دریافت دستگاه پوز رایگان، بانکی و شخصی

دستگاه کارتخوان رایگان! دستگاه کارتخوان امانی بانکی عموما با نام کارتخوان ثابت و سیار رایگان در بازار شناخته شده است. دریافت دستگاه به صورت امانی و رایگان از هربانکی شرایط خود را دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

قیمت دستگاه کارتخوان سیار رایگان که همان ودیعه آن میباشد در هر بانکی متفاوت است.

اگر نیاز به خرید کارتخوان سیار دارید روی لینک زیر کلیک کنید. (و اگر کارتخوان بانکی رایگان احتیاج دارید ادامه مطلب را بخوانید)

اگر میخواید از بانک کارتخوان بگیرید ادامه مطلب را بخوانید و اگر قصد دارید یک کارتخوان شخصی بخرید اینجا کلیک کنید: >>> دستگاه کارتخوان

به طور کلی دو نوع دستگاه کارتخوان داریم:

  1. دستگاه کارتخوان رایگان بانکی: نیازمند بلوکه کردن پول در حساب
  2. دستگاه کارتخوان شخصی: خرید از سایت‌های فروش آنلاین کارتخوان سیار

کارتخوان رایگان همان دستگاه امانتی و بانکی است

در ابتدا لازم است بگوییم کارت خوانی تحت عنوان کارتخوان رایگان وجود ندارد. این کارتخوان ها در واقع همان پوزهای بانکی می باشند که به صورت امانی و بلوکه کردن مبلغی بین 1 تا 3 میلیون تومان در حساب بانکی شما می باشد.

اگر تعداد تراکنش بالای 300 عدد دارید و همچنین دارای جواز کسب میباشید میتوانید برای دریافت کارتخوان به صورت بانکی اقدام کنید.

کارتخوان رایگان

درخواست دستگاه کارت خوان از بانک

معمولا با مراجعه به بانک و ارائه مدارک بهترین دستگاه پوز سیار یا ثابت مناسب با شغل شما پیشنهاد میگردد.

در ادامه شرایط درخواست دستگاه کارت خوان از طریق بانک را باهم مرور میکنیم:

کارتخوان رایگان بانک ملی

کارتخوان رایگان بانک ملی زیر نظر شرکت سداد ارائه میشود. ثبت نام کارتخوان بانک ملی به طور کلی از طریق مراجعه به بانک و یا ثبت نام در سامانه سداد صورت میگیرد. بانک ملی با دریافت مدارک شخصی، جواز کسب و کد مالیاتی اقدام ارائه کارتخوان سیار به کسبه میکند.

در صورت کاهش تعداد تراکنش های ماهانه،دستگاه کارتخوان علی رغم میل مشتری از طرف بانک جمع آوری میشود.

کارتخوان بانک ملی سداد – لینک راهنمای کامل ثبت نام

پشتیبانی سداد بانک ملی: ۴۲۷۳۹۰۰۰-021

تلفن سداد: 22598009-021

کارتخوان رایگان بانک ملت

کارتخوان رایگان بانک ملت از طریق شرکت به پرداخت ملت ارائه می‌شود. ثبت نام کارتخوان رایگان ملت هم از طریق مراجعه به بانک و هم از طریق ثبت نام در سایت به پرداخت ملت صورت می‌گیرد. بانک ملت در واقع یکی از بزرگترین ارائه کننده‌های کارتخوان به پذیرندگان در ایران می‌باشد.

کارتخوان بانک ملت به پرداخت – لینک راهنمای کامل ثبت نام

پشتیبانی به پرداخت ملت: 2731 2731 -021 داخلی 2

کارتخوان رایگان بانک تجارت

به طور کلی ثبت نام کارتخوان بانک تجارت از طریق مراجعه به شعبه این بانک صورت میگیرد. بانک تجارت نیز پس از بررسی مدارک شما، جواز کسب و کد مالیاتی شما اقدام به واگذاری دستگاه پوز رایگان به صورت ثابت و سیار مینماید.

به طور کلی معمولا بانک ها ودیعه بیشتری از بابت ارائه کارتخوان سیار دریافت میکند و مدت زمان تحویل دستگاه‌های سیار معمولا طولانی تر است.

کارتخوان بانک تجارت – لینک راهنمای کامل ثبت نام 

تلفن پشتیبانی کارتخوان بانک تجارت: 1554

دستگاه پوز رایگان بانک پاسارگاد

همانند کارتخوان تجارت، دریافت دستگاه از بانک پاسارگاد هم نیازمند مراجعه به بانک میباشد. شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ارائه کننده انواع دستگاه پوز ثابت و سیار از طرف بانک پاسارگاد به پذیرندگان محترم میباشد. لینک زیر راهنمای کامل ثبت نام دستگاه پوز رایگان بانک پاسارگاد میباشد.

کارتخوان بانک پاسارگاد – لینک راهنمای کامل ثبت نام

پشتیبانی کارتخوان پاسارگاد: 23550 – 021

کارتخوان بانک رسالت

کارتخوان بانک رسالت به صورت محدود و به پذیرندگان واجد شرایط اعطا میگردد. در صورتی که تقاضای دریافت کارتخوان بانک رسالت را دارید میتوانید به شعب این بانک در سراسر ایران مراجعه کنید.

کارتخوان بانک رسالت – لینک راهنمای کامل ثبت نام

پشتیبانی بانک رسالت: 283990-021

کارتخوان بانک صادرات

برای دریافت کارتخوان بانک صادرات کافی است به یکی از شعب این بانک در سراسر ایران مراجعه کنید. بانک صادرات به صاحبان مشاغل و همچنین کسانی که تعداد تراکنش بالایی دارند هر دو نوع کارتخوان سیار و دستگاه کارتخوان ثابت رایگان را به صورت امانی ارائه میکند.

کارتخوان بانک صادرات – لینک راهنمای کامل ثبت نام

پشتیبانی صادرات: 09602

کارتخوان بانک شهر

با مراجعه به شعب بانک شهر میتوانید درخواست خود را مبنی بر دریافت کارتخوان ارائه کنید. کارتخوان سیار و ثابت بانک شهر به  صورت امانی با پرداخت ودیعه و بلوکه کردن وجه در حساب این بانک صورت میگیرد. برای دریافت و ثبت نام کارتخوان میتوانید ابتدا به شعبه حساب خود در بانک شهر مراجعه کنید:

کارتخوان بانک شهر – لینک راهنمای کامل ثبت نام

پشتیبانی بانک شهر: 8655-021  داخلی 3

کارتخوان بانک سپه

در وب سایت بانک سپه ذکر شده است که برای دریافت کارتخوان بانک سپه بایستی به یکی از شعبه های این بانک مراجعه کنید. اولویت کارتخوان بانک سپه به دارندگان مشاغل دارای تراکنش بالا مانند مراکز خرید و خدمات با تعداد پذیرنده بالا میباشد. برای مثال سوپرمارکت ها، کافه‌ها، میوه فروش و … مراکز دارای تعداد تراکنش بالا میباشند.

کارتخوان بانک سپه – لینک راهنمای کامل ثبت نام

مرکز ارتباط با مشتری سپه: 66740001-021

کارتخوان بانک گردشگری

با مراجعه به شعب بانک گردشگری می توانید درخواست کارتخوان سیار و ثابت بدهید. نیاز است که مدارک لازم را به یکی از شعب بانک گردشگری برده تا ثبت نام شما کامل شود. این بانک دستگاه های کارتخوان سیار و ثابت را به صورت امانی ارائه می کند.

کارتخوان بانک گردشگری – لینک راهنمای کامل ثبت نام

مرکز ارتباط با مشتری گردشگری:  23950 -021

کارتخوان بانک سینا

برای دریافت کارتخوان بانک سینا نیاز است با در دست داشتن مدارک لازم به صورت حضوری به یکی از شعب این بانک مراجعه کنید و در خواست خود را ثبت کنید. این بانک دو نوع دستگاه کارتخوان سیار و ثابت را ارائه می دهد. کارتخوان ثابت بانک سینا به صورت رایگان و بدون بلوکه شدن  پول در حساب شما به شما تحویل داده می شود.

کارتخوان بانک سینا – لینک راهنمای کامل ثبت نام

پششتیبانی سینا: 48052000-021

کارتخوان بانک مهر ایران

برای ثبت در خواست دستگاه پوز، مدارک خود را آماده کنید و به صورت حضوری به یکی از شعب این بانک مراجعه کنید تا درخواست شما ثبت شود. پذیرندگان کارتخوان بانک مهرایران می توانند از خدمات پشتیبانی این بانک مانند تعمیرات، تنظیمات دستگاه، راه اندازی آن و…. بهره مندشوند.

کارتخوان بانک گردشگری – لینک راهنمای کامل ثبت نام

شماره پشتیبانی کارت خوان بانک مهر ایران : 4322-021

کارتخوان بانک دی

این بانک دو نوع کارتخوان سیار و ثابت را به صورت امانی به متقاضیان ارائه می دهد. در صورت تمایل به درخواست کارتخوان بانم دی، لازم است که مدارک خود را آماده کنید و به صورت حضوری به بانک مراجعه کنید.

کارتخوان بانک گردشگری – لینک راهنمای کامل ثبت نام

شماره پشتیبانی کارت خوان بانک  دی: 28930-021

کارتخوان بانک سرمایه

بانک سرمایه ارائه دهنده کارتخوان های سیار و ثابت می باشد. این کارتخوان ها به صورت امانی به پذیرندگان ارائه می شود. در صورت تمایل به درخواست کارتخوان بانک سرمایه، مدارک لازم را آماده کنید و به صورت حضوری به یکی از شعب بانک سرمایه مراجعه کنید.

کارتخوان بانک سرمایه – لینک راهنمای کامل ثبت نام

شماره پشتیبانی کارت خوان بانک سرمایه : 43695000-021

کارتخوان بانک پست بانک

با در دست داشتن مدارک لازم می توانید درخواست دستگاه پوز پست بانک راه بدهید. دارندگان دستگاه کارتخوان پست بانک از امتیازاتی بهره مند می شوید. برای مثال هنگام دریافت وام، پذیرندگان دستگاه کارتخوان در الویت هستند.

کارتخوان بانک پست بانک – لینک راهنمای ثبت نام

شمازه پشتیبانی کارتخوان پست بانک: 84284-021

کارتخوان بانک رفاه کارگران

با در دست داشتن مدارکی چون شناسنامه، کارت ملی، جواز کسب، سند مالکیت و اجاره نامه می توانید به صورت حضوری به یکی از شعب این بانک مراجعه کنید و در خواست کارتخوان دهید. این بانک دستگاه پوز را در نوع سیار و ثابت به متقاضیان ارائه می دهد.

کارتخوان بانک رفاه کارگران – لینک راهنمای ثبت نام

شماره پشتیبانی کارتخوان بانک رفاه کارگران : 8525-021

کارتخوان بانک کشاورزی

بانک کشاورزی ارائه دهنده دو نوع کارتخوان سیار و ثابت می باشد که تنها به افراد واجد شرایط تحویل می دهد. برای درخواست دستگاه کارتخوان ابتدا مدارک مورد نیاز را آماده کرده و سپس به سامانه یکی از شرکت های پشتیبان این بانک مراجعه کنید.

کارتخوان بانک کشاورزی – لینک راهنمای ثبت نام

مرکز ارتباط با مشتری بانک کشاورزی: 81301 -021

کارتخوان بانک اقتصادنوین

بانک اقتصاد نوین ارائه دهنده سه نوع کارتخوان اندرویدی، کلاسیک و همراه است. این کارتخوان ها تحت پشتیبانی شرکت پرداخت نوین بوده و تمامی تراکنش های پذیرندگان را انجام می دهد. در صورت تمایل در گرفتن کارتخوان های بانک اقتصادنوین مدارک لازم را آماده کرده و به صورت حضوری به یکی از شعب این بانک مراجعه کنید.

کارتخوان بانک اقتصادنوین – لینک راهنمای ثبت نام

شماره پشتیبانی کارتخوان بانک اقتصاد نوین : 48006-021

کارتخوان بانک مسکن

بانک مسکن ارائه دهنده کارتخوان های سیار و ثابت به صورت امانی می باشد. با در دست داشتن کارتخوان این بانک می توانید هنگام دریافت وام و تسهیلات در الویت قرار بگیرید. با در دست داشتن مدارک لازم می توانید به صورت حضوری به یکی از شعب این بانک مراجعه کنید و درخواست کارتخوان بدهید.

کارتخوان بانک مسکن – لینک راهنمای ثبت نام

مرکز ارتباط با مشتری بانک مسکن: 61088-021

کارتخوان بانک آینده

کارتخوان بانک آینده ارائه دهنده کارتخوان های سیار و ثابت می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید برای دریافت هرکدام اقدام کنید. درخواست کارتخوان بانک آینده تنها به صورت حضوری می باشد. در صورت تمایل به دریافت کارتخوان، با  در دست داشتن مدارک لازم به یکی ار شعب بانک آینده مراجعه کنید.

کارتخوان بانک آینده – لینک راهنمای ثبت نام

پشتیبانی کارتخوان بانک آینده: 27663500-021

کارتخوان بانک سامان

کارتخوان بانک سامان تحت پشتیبانی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش می باشد. این بانک دو نوع کارتخوان سیار و ثابت ارائه می دهد. در صورت تمایل به دریافت کارتخوان های این بانک به صورت حضوری به یکی از شعب مراجعه کنید.

کارتخوان بانک سامان – لینک راهنمای ثبت نام

شماره پشتیبانی دستگاه کارتخوان بانک سامان: 84080-021

تحویل کارتخوان با قیمت مناسب

لطفا یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

قصد خرید فوری کارتخوان دارم

کدام بانک راحتتر کارتخوان میدهد؟

به طور کلی، بهترین کارتخوان های بانکی براساس نوع بانک ارائه دهنده، امتیازاتی که بانک به دارندگان پایانه فعال ارائه می دهد، مدل دستگاه  و نحوه کارکرد آن و موارد بسیاری دیگر تعیین می شود. درحال حاضر بیشتر کارتخوان های بازار مربوط به بانک های پارسیان،سامان، ملی، ملت می باشد درنتیجه این بانک ها به دلیل داشتن زیر ساخت های بزرگتر امکان ارائه سریعتر کارتخوان دارند.

سوالی دارید، از ما بپرسید

در صورتی که در مورد کارتخوان رایگان یا دستگاه پوزهای بانکی تجربه ای دارید، می توانید آن را با ما به اشتراک بزارید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
3.9 از 26 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 دیدگاه

    1. سلام خانم زهرا وقت شما بخیر
      برای خرید دستگاه لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.