خانه وبلاگ کارتخوان سیار دست دوم

کارتخوان سیار دست دوم

کارتخوان سیار دست دوم گاهی مانند یک کارتخوان آکبند عمل می کند و هیچ مشکلی برای پذیرنده ایجاد نمی کند، اما گاهی مشکلاتی را برای خریدار ایجاد می کند که باعث آزردگی ایشان خواهد شد.

در این مطلب تلاش میکنیم تا شما را در خصوص تهیه دستگاه کارتخوان دست دوم از سایت دیوار یا دیگر نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار راهنمایی کنیم.

در این مطلب به بررسی تمام جوانب خرید کارت خوان دست دوم می پردازیم .

تفاوت کارتخوان سیار دست دوم و کارتخوان ریفر

در مطالب قبلی توضیح دادیم که کارتخوان ها در ایران در یکی از سه دسته آکبند، دست دوم یا ریفر قرار می گیرند. اما تفاوت کارت خوان ریفر با دست دوم در چیست؟

کارتخوان ریفر: کارتخوان ریفر نیز نوعی کارتخوان دست دوم است که شخص استفاده کننده قبلی در کشوری خارج از ایران از جمله چین یا ترکیه بوده است. این دستگاه ها از کشورهای خارجی جمع آوری شده و پس از بررسی های لازم، تنظیمات دستگاه کارت خوان، رفع عیوب و تایید سلامت، مجدد بررسی شده و وارد بازار ایران می شوند. در مطلب کارتخوان ریفر به طور دقیق به این موضوع پرداخته ایم.

کارت خوان دست دوم: کارتخوان های دست دوم شامل دستگاه های پوز موجود در ایران است که قبلا توسط افرادی در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته و با خرید آن ها باید عملیات انتقال مالکیت کارتخوان را انجام دهید تا تمام مشخصات فردی و اطلاعات بانکی شما با اطلاعات و مشخصات ثبت شده در دستگاه جایگزین شود. تغییر شماره حساب کارتخوان سیار و تغییر نام فروشگاه در دستگاه پوز دو مورد از این اطلاعات می باشد.

نکات مهم در خرید کارت خوان دست دوم

اگر به هر دلیلی قصد دارید، یک دستگاه کارتخوان سیار دست دوم تهیه کنید، بهتر است به چند نکته که در ادامه بیان می کنیم دقت کنید تا خریدی رضایت بخش داشته باشید:

شناسایی مالک دستگاه: قبل از خرید با دقت درباره مالک دستگاه تحقیق کنید و از مالکیت دستگاه مطمئن شوید. (سرقتی نباشد)

سلامت دستگاه: در حضور مالک دستگاه، کارت خوان را تست کنید و مطمئن شوید به خوبی کار می کند. سلامت فیزیکی، سخت افزاری و نرم افزاری آن را به خوبی بررسی کنید و از ارائه رسید توسط دستگاه مطمئن شوید.

قیمت کارتخوان دست دوم: طبیعتا قیمت کارتخوان دست دوم از کارتخوان آکبند یا ریفر کمتر است. با این حال مطمئن باشید که در خصوص قیمت به اصطلاح خرید منصفانه داشته باشید.

انتقال مالکیت: دقت کنید مراحل انتقال مالکیت را به درستی انجام دهید تا این فرایند به صورت کامل و دقیق به پایان برسد.

خرید دستگاه کارتخوان دست دوم از کجا؟

سایت یا اپلیکیشن دیوار یا شیپور: همان طور که می دانید سایت های دیوار و شیپور بستری را فراهم کرده اند که هر فرد وسیله دست دوم یا آکبند خود را برای فروش در آن ها قرار دهد تا افرادی که متقاضی آن هستند، بتوانند برای خرید اقدام نمایند

دستگاه کارتخوان دست دوم فروشی نیز در دسته فروشگاه و مغازه در این سایت ها وجود دارد و شما می توانید با مراجعه به بخش کارتخوان در سایت یا اپلیکیشن دیوار ، یکی از مدل های مورد نظرتان را که برای کسب و کار شما مناسب است، خریداری کنید.

مراکز و فروشگاه های کارت خوان: 

برخی از مراکز و فروشگاه های کارت خوان، به فروش دستگاه پوز سیار دست دوم می پردازند. چرا که برخی افراد دستگاه های پوز خود را به این مراکز می سپارند تا در صورت وجود متقاضی، آن را به فروش رسانده و فرایند تغییر مالکیت را انجام دهند.

فروش دستگاه پوز سیار دست دوم

اما اگر از آن دست افرادی هستید که می خواهید دستگاه پوز سیار خود را بفروشید اما نمی دانید این کار را چگونه انجام دهید، ما در ادامه دو روش ساده به شما معرفی می کنیم:

سایت یا اپلیکیشن دیوار: همان طور که توضیح دادیم هر فرد می تواند هر نوع وسیله ای را در سایت دیوار یا شیپور به فروش برساند، بنابراین شما هم می توانید با درج یک آگهی در هر یک از این سایت ها، دستگاه کارتخوان سیار دست دوم خود را به شخص دیگری بفروشید و سپس مراحل تغییر مالکیت کارتخوان را انجام دهید.

تماس با شرکت ها و مراکز فروش کارت خوان: اگر دستگاه کارتخوانی دارید که می خواهید آن را در سریعترین زمان ممکن بفروشید، بهترین راه تماس با شرکت هایی است که خدمات کارتخوان انجام می دهند و یا در زمینه خرید و فروش دستگاه پوز فعالیت دارند. در این صورت می توانید کارتخوان خود را به آن ها بفروشید.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید!

چنانچه در خصوص خرید یا فروش دستگاه پوز سیار دست دوم، سوالی دارید، می توانید در بخش دیدگاه ها بیان کنید تا ما در سریع ترین زمان پاسخ بدهیم.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
3.3 از 10 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه