خانه محصول کارتخوان AF70
img

مشخصات و قیمت کارتخوان آنفو 70

کارتخوان آنفو 70 یا Anfu70 با باتری 2600 میلی آمپری و قابلیت اتصال به وای فای و پشتیبانی از دو سیم کارت بدون شک یکی از بهترین کارتخوان موجود در بازار است! دستگاه کارتخوان AF70 دارای نمایشگر رنگی و پرینتری سریع  و قوی است. طراحی خوب و وزن حدودا 400 گرمی دستگاه AF70 کارتخوان ، یکی دیگر از مشخصات کارتخوان آنفو70 می باشد. در این مطلب سعی داریم به معرفی کارتخوان آنفو70 بپردازیم. اگر تمایل به خرید و اطلاع از قیمت دستگاه کارتخوان af70 دارید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

در ادامه مطلب به بررسی مشخصات کارتخوان آنفو70 و تنظیمات کارتخوان af70 بیشتر میپردازیم.

همچنین می توانید برای خرید این دستگاه، به نمایندگی کارتخوان آنفو70 در شهر خود مراجعه کنید.

* آپدیت اسفند 1402: کارتخوان آنفو 70 به همراه گارانتی + کیف کارتخوان + ثبت نام کامل مالیاتی + اتصال به حساب + تحویل و پرداخت درب منزل به صورت 2 روزه ارائه میگردد.

خدمات کارتخوان ایران ارائه کننده انواع بهترین کارتخوان‌ وای فای دار، سیمکارتی و ثابت در ایران به همراه پشتیبانی و خدمات گارانتی می‌باشد.

4,500,000 تومان
خرید
مشتری گرامی، این هزینه شامل ثبت نام و فعالسازی کامل، 1 سال گارانتی، تحویل 24 ساعته، راه اندازی و پرداخت هزینه در محل، یک کیف کارتخوان و 10 عدد رول هدیه میباشد.
راهنمای سفارش کارتخوان

شما می توانید برای ثبت سفارش هم از تماس مستقیم و هم از طریق ارسال درخواست خرید به پشتیبانی فروش، برای سفارش کارتخوان اقدام کنید. همکاران ما از ساعت 9 صبح تا ساعت 10 شب پاسخگوی شما هستند.

خدمات کارتخوان ایران ارائه کننده انواع دستگاه کارتخوان سیار و ثابت در سراسر ایران می باشد.

نحوه کار با دستگاه کارتخوان AF70

این دستگاه شامل 10 کلید عددی، 9 کلید عملگرا و یک کلید روشن و خاموش است. پذیرنده دستگاه کارتخوان AF70 می تواند به راحتی تمام تراکنش های مالی از جمله: عملیات های خرید، دریافت گزارش، شارژ موبایل، پرداخت انواع قبض و… را انجام دهد.

راه اندازی دستگاه و کار با کارتخوان AF70 بسیار ساده بوده و تجربه کاربری خوشایندی برای شما خواهد داشت.

همراه با خرید دستگاه ویدئو راهنمای راه اندازی برای شما ارسال میشود

کارتخوان af70

چند ویژگی اصلی کارتخوان آنفو70

  • پشتیبانی از دو سیم کارت: کارتخوان آنفو70 از دو سیم کارت پشتیبانی می کند که این موضوع احتمال قطعی اتصال و مشکل در تراکنش را به حداقل می رساند. شما می توانید به صورت همزمان دو سیم کارت از دو اپراتور متفاوت را در دستگاه قرار داده تا در هر زمان هریک از آن ها که آنتن دهی بهتری داشت، استفاده شود.
  • قابلیت اتصال به وای فای: دستگاه کارتخوان آنفو70 علاوه بر پشتیبانی از دو سیم کارت، قابلیت اتصال به وای فای را دارد و این امر باعث شده تا با وجود کمترین میزان آنتن دهی، تمامی تراکنش های مالی انجام شده و گزارش آن ها ثبت شود.
  • پوشش کارت های غیر تماسی: کارتخوان آنفو 70 می تواند کارت های غیر تماسی (Contactless) را نیز پوشش دهد که البته این قابلیت فعلا در ایران فعال نیست.

شارژدهی کارتخوان آنفو 70

کارتخوان آنفو 70 توسط یک کابل Mini USB در مدت زمان 2 ساعت شارژ شده و با توجه به میزان مصرف شما می تواند بین 24 تا 48 ساعت بدون اتمام شارژ کار کند. در صورت استفاده مداوم از دستگاه این مدت زمان کاهش می یابد.

به طور کلی شارژدهی دستگاه پوز به تعداد تراکنشی که انجام می دهید، بستگی دارد.

مثلا: اگر در طول روز حدود 4 یا 5 تراکنش مالی با این دستگاه انجام دهید، ممکن است بتوانید تا یک هفته بدون شارژ مجدد از آن استفاده نمایید. اما در صورت استفاده مداوم از کارتخوان آنفو 70 (مانند یک سوپرمارکت)، نیاز است که هر روز آن را شارژ کنید.

آنتن دهی دستگاه کارتخوان AF70

آنتن دهی دستگاه کارتخوان AF70 با توجه به پشتیبانی از دو سیم کارت و قابلیت اتصال به وای فای عالی است. همچنین این دستگاه با تمام اپراتورها از جمله ایرانسل، همراه اول و رایتل سازگار بوده و امکان قرار دادن سیم کارت هر یک از اپراتورها در این دستگاه وجود دارد.

آنتن دهی دستگاه کارتخوان AF70  با استفاده از اپ پرداخت نوین روی این دستگاه بسیار عالی است.

به خاطر داشته باشید بایستی از سیم کارت اعتباری در دستگاه کارتخوان استفاده کنید، ابتدا مطمئن شوید سیمکارت شما فعال بوده و سپس آن را بین 10 تا 30 هزار تومن شارژ کرده و در دستگاه قرار دهید و در نهایت دستگاه را روشن نمایید.

هرگز وقتی دستگاه کارتخوان AF70 روشن است، سیمکارت آن را عوض نکنید

مشخصات کارتخوان آنفو

در اینجا به مشخصات کارتخوان آنفو اشاره می کنیم تا شما بتوانید آن ها را بررسی کرده و در صورت رضایت نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

کارتخوان آیسینو، کارتخوان h919، کارتخوان v71 و کارتخوان ۷۲۱۰ از دستگاه های هم  رده با این کارتخوان هستند.

باتری AF70

باتری AF70 از نوع لیتیومی به ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت کار می کند که ماندگاری بالایی داشته و بدون نیاز به شارژ باتری، تا مدت زیادی روشن خواهد بود.

باتری دستگاه af70 در مدت زمان دو ساعت به صورت کامل شارژ شده و پس از شارژ کامل، با توجه به میزان تراکنش ها، بین 24 تا 48 ساعت نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت.

پورت شارژ دستگاه پوز آنفو70 توسط از نوع mini USB است.

آنتن دهی کارتخوان آنفو70

همانطور که گفته شد این دستگاه مجهز به دو اسلات سیم کارت و دارای قابلیت اتصال به وای فای است و حتی با کمترین میزان آنتن دهی قابلیت ثبت تراکنش های مالی را دارد. بنابراین با خرید کارتخوان آنفو70 نگران آنتن دهی و مشکلات احتمال انجام تراکنش ها نباشید.

شما می توانید بدون نگرانی از قطعی، اتصال دستگاه پوز را حمل کرده و در هر نقطه دلخواه از آن استفاده نمایید.

تعمیرات آنفو AF70

تعمیرات آنفو AF70 به طور مستقیم از طرف شرکت وارد کننده تامین میشود و از بابت نگرانی از جهت تامین قطعات دستگاه وجود ندارد. در واقع برای تعمیرات آنفو AF70 در تامین قطعات و برطرف کردن مشکلات دچار مشکل نخواهید شد.

همچنین در صورت تمپر شدن کارتخوان، می توانید به راحتی این مسئله را رفع نمایید. (تمپر حالتی است که دستگاه ضربه خورده باشد یا باطری بک آپ آن تمام شده باشد) همچنین مواردی که مثل بروزرسانی کارتخوان af70 نیز توسط شرکت پشتیبانی انجام خواهد شد. توجه داشته باشید که بعضی تغییرات نیاز به رمز کارتخوان af70 دارد که این رمز در اختیار واحد پشتیبانی است.

طراحی و وزن :

طبیعی است هر کارتخوان سیار باید به گونه ای طراحی شود که وزن کمی داشته و حمل آن در کیف یا بدون کیف ساده باشد. این کارتخوان با وزن 400 گرم، هنگام حمل هیچ گونه آزردگی برای شما نخواهد داشت و وزن آن برای شما اذیت کننده نخواهد بود.

همچنین جنس بدنه دستگاه کارتخوان AF70 از پلاستیک فشرده و بافت آن مات است که در نوع خود کیفیت خوب و قابل قبولی دارد. صفحه نمایش رنگی از دیگر ویژگی های طراحی این محصول است که باعث خوانا بودن نوشته ها و سهولت در استفاده آن می شود.

سرعت انجام تراکنش ها:

از آنجا که دستگاه کارتخوان آنفو af70 قابلیت اتصال به وای فای دارد، سرعت تراکنش در آن بالا است. سرعت تراکنش در حالت اتصال به وای فای در این دستگاه 2 ثانیه و سرعت تراکنش در حالت اتصال به سیم کارت، 1 تا 3 ثانیه می باشد.

پردازنده :

پردازنده این دستگاه ۳۲BIT secure CPU بوده و با قدرت بسیار عالی می تواند تمامی عملکردها را پردازش کند.

ثبت نام و فعال سازی دستگاه کارتخوان AF70

مدارک لازم برای ثبت نام و شرایط گرفتن دستگاه پوز آنفو 70، به شرح زیر است:

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • آدرس و کدپستی
* تصویر مدارک را میتوانید از طریق واتساپ و یا به صورت حضوری برای ما ارسال بفرمایید.

پس از دریافت مدارک، در اسرع وقت عملیات ثبت نام در سامانه پرداخت الکترونیک انجام شده و پس از تایید سامانه دستگاه پوز فعال خواهد شد.

گارانتی خدمات و قطعات کارتخوان anfu70

خدمات کارتخوان ایران به صورت دائمی خدماتی شامل تعمیر و آپدیت تمامی دستگاه های خریداری شده از این مجموعه را انجام می دهد. همچنین سلامت دستگاه توسط خدمات کارتخوان ایران تضمین می شود.

گارانتی دستگاه به معنی ضمانت سلامت و تعویض رایگان قطعات اصلی دستگاه شامل نمایشگر و بردهای الکترونیکی در مدت زمان گارانتی میباشد

گارانتی و امنیت خرید، دو دلیل اصلی خرید دستگاه کارتخوان از مراکز معتبر میباشد

لوازم همراه با دستگاه کارتخوان anfu70:

به همراه دستگاه کارتخوان anfu70 ، اقلامی به شرح زیر ارائه می شود:

  • کابل و شارژر دستگاه
  • 10 عدد رول کاغذ 18 متری
  • یک عدد کیف ضربه گیر کارتخوان
*دقت کنید که تمامی دستگاه های کارتخوان به صورت تست شده و با گارانتی ارائه میگردد

نحوه خرید کارتخوان آنفو 70

خدمات کارتخوان ایران، با ارائه دستگاه های کارتخوان سیار از برندهای مختلف و در مدل های متنوع، با دریافت اطلاعات در تلاش است تا بهترین و مناسب ترین دستگاه پوز سیار را در اختیار پذیرندگان در هر صنفی قرار دهد. دستگاه به همراه رول کاغذی و کیف کارتخوان af70 به شما تحویل داده خواهد شد.

برای مشاوره سفارش دستگاه کافی است با شماره های ثابت یا موبایل ما تماس بگیرید. پس از راهنمای تلفنی میتواند مدارک خود را جهت شروع ثبت نام از طریق واتساپ و یا مراجعه حضوری ارسال بفرمایید.

همچنین می توانید در انتهای مطالب، نظرات کاربران درباره دستگاه پوز af70 را مشاهده نمایید.

سوالی دارید، از ما بپرسید

در صورتی که درخصوص پایانه فروشگاهی سیار آنفو مدل af70 سوالی دارید، می توانید برای ما کامنت بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ مارا داشته باشید.

دیگر دستگاه‌ها:

کارتخوان D210 کمبو | کارتخوان P90 | کارتخوان D230 | کارتخوان 7220 | کارتخوان S915

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.1 از 28 رای

5 دیدگاه برای کارتخوان AF70

  1. کریمی

    سلام. لطفا قیمت رو بگید.

    • پشتیبان وب سایت

      سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

  2. یاری

    ثبت نامش چقدر طول میکشه؟

    • پشتیبان وب سایت

      سلام وقت بخیر.
      فرآیند ثبت نام شما یک روزه انجام می شود.

  3. مطهری نژاد

    سلام چندساعته فول شارژ میشه؟

    • پشتیبان وب سایت

      سلام وقت بخیر
      به طور کلی کلیه دستگاه های کارتخوان در بازه زمانی 2 الی 3 ساعت شارژ می شوند.

  4. روزبه

    من کارتخوان نیولند دارم شارژش خرابه. شارژ این این مدل رو میتونم بهش وصل کنم؟

    • پشتیبان وب سایت

      سلام وقت بخیر
      خیر. شارژر کارتخوان نیولند با کارتخوان آنفو70 متفاوت است. همچنین پیشنهاد میکنیم هیچوقت شارژری غیر از شارژر کارتخوان نیولند استفاده نکنید چراکه می تواند باعث آسیب به سخت افزار دستگاه مانند برد آن شود.

  5. عظیمی

    شارژدهیش چقدره؟

    • پشتیبان وب سایت

      سلام وقت بخیر
      باطری دستگاه پوز آنفو70 از نوع لیتیومی است و با ولتاژ 5 ولت و ظرفیت 2600 میلی آمپر می تواند بین 24 تا48 ساعت شارژ نگه دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست کارتخوان
 تماس با ما
 تماس با ما

سلام از خدمات کارتخوان ایران هستم
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
برای راهنمایی خرید همین حالا تماس بگیرید.

0919 208 9928