خانه وبلاگ اتصال چند حساب به یک کارتخوان

اتصال چند حساب به یک کارتخوان

اتصال چند حساب به یک کارتخوان یکی از سوالات افرادی است که در کسب وکار خود با تعدد کارتخوان روبه رو است.

با توجه به مشکلات به وجود آمده مانند مغایرت حساب ها، اتصال چند حساب یک دستگاه اصلا پیشنهاد نمی شود چرا که در صورت اشتباه واریز شدن پول، پیگیری های بسیار زیادی نیاز است که انجام شود.
خدمات کارتخوان ایران ارائه کننده انواع بهترین دستگاه پوز و ثابت در ایران به همراه پشتیبانی و خدمات گارانتی می‌باشد.

آیا امکان اتصال چند حساب به یک کارتخوان وجود دارد؟

بله .در حال حاضر امکان اتصال چند حساب به یک کارتخوان وجود دارد و این قابلیت برای بعضی دستگاه های کارتخوان تعریف شده است برای مثال اپ دستگاه کارتخوان G2 دارای قابلیت اتصال دو حساب می باشد اما با توجه با تجربه های نه چندان جالب اتصال چند حساب به یک دستگاه پوز و مغایرت حساب ها، بسیاری از شرکت های پرداخت الکترونیک این امکان را فراهم نمی کنند.

تا قبل از سال 1399 بسیاری از دارندگان کسب و کار برای کم شدن تعداد دستگاه کارتخوان خود و راحتی کار، چند حساب به یک دستگاه پوز متصل می کردند که این کار باعث جلوگیری از تعدد کارتخوان بود. اما با توجه با مشکلات به وجود آماده، بسیاری از صاحبان کسب و کار و همچنین شرکت های پرداخت از اتصال چند حساب به یک دستگاه صرف نظر کردند.

در حال حاضر شرکت های بسیاری محدودی مانند پرداخت نوین در موارد خاص، قابلیت اتصال چند حساب به یک دستگاه پوز را ارائه می دهند.

ریسک اتصال چند حساب به یک دستگاه پوز را قبول نکنید

از مشکلات و ریسک های اتصال چند حساب به یک دستگاه پوز، مغایرت حساب هاست. بدین صورت که با کارت کشیدن در یک دستگاه کارتخوان، وجه موردنظر به حساب دیگر واریز می شود و در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد پیگیری های بسیار زیادی هم از سمت بانک و هم از سمت شرکت پرداخت الکترونیک باید صورت گیرد.

سوالی دارید، از ما بپرسید

اگر درخصوص امکان اتصال چند حساب به یک کارتخوان سوالی دارید، می توانید پیام خود را اینجا بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ ما را داشته باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
2 از 1 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *