خانه وبلاگ پول کارتخوان کی واریز میشود؟

پول کارتخوان کی واریز میشود؟

پول کارتخوان کی واریز میشود؟ به طورکلی حداقل زمان واریزی 6 ساعت و حداکثر 24 ساعت است و ساعت انتقال تراکنش ها ساعت 5 صبح انجام می شود که البته این ساعت انتقال می تواند بنا به دلایلی مثل تعطیلات و… که در ادامه بررسی می کنیم، تغییر کند که به گفته معاون فناوری های نوین بانک مرکزی علت ایجاد این تاخیر ها برای انتقال وجه، جلوگیری از پولشویی است.

به طورکلی در این مطلب سعی داریم به بررسی اینکه پول دستگاه کارتخوان کی واریز می شود؟، ساعت های واریز کارت خوان 1402، واریز پول در روزهای تعطیل مثل جمعه یا پنجشنبه ها، بررسی دلایل واریز نشدن پول کارتخوان و موارد این چنینی بپردازیم.

خدمات کارتخوان ایران ارائه کننده انواع کارتخوان سیار و ثابت در سراسر کشور است. شما می توانید برای اطلاع از انواع کارتخوان و همچنین قیمت دستگاه پوز با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

زمان واریز پول دستگاه پوز در روزهای تعطیل:

همانطور که در بالا گفتیم،ساعت انتقال تراکنش ها در ساعت 5 صبح انجام خواهد شد اما این زمان مربوط به تراکنش هایی است در روزهای غیر تعطیل رسمی انجام می شود. در صورتی که زمان واریز پول دستگاه پوز در روزهای تعطیل مثل جمعه یا پنجشنبه، در روز کاری بعد (شنبه) انجام خواهد شد.

چرا زمان واریز پول کارتخوان در روزهای تعطیل متفاوت است؟

  1. تعطیلی بانکها: در روزهای تعطیل و یا اخر هفته ها، بانک ها و موسسات مالی تعطیل هستند و یا ساعات کاری کمتری دارند درنتیجه این مورد باعث تاخیر در زمان واریز پول دستگاه پوز در روزهای تعطیل می شود.
  2. سیستم های پرداخت الکترونیک: ممکن است مشکلاتی فنی در سیستم های پرداخت الکترونیک رخ دهد و اصلاح آنها در روزهای تعطیل ممکن نیست به همین دلیل این مورد باعث ایجاد تاخیر در زمان واریز پول کارتخوان می شود.

بررسی علت نیامدن پول به حساب از کارتخوان

بسیار اتفاق افتاده که تراکنش موفق بوده اما پول کارتخوان به حساب واریز نشده است. این مورد می تواند چند دلیل داشته باشد:

  1. اشتباه وارد کردن اطلاعات حساب: این مورد هنگامی اتفاق میوفتد که شما اطلاعات مربوط به تراکنش را به مثل اطلاعات حساب به اشتباه وارد کنید و این باعث شود پول به حساب اشتباهی منتقل شود که در اصطلاح به این وضعیت می گویند در (لیمبو) گیر کرده است.
  2. خطای سیستمی: این خطا مربوط به اشکالات فنی در نرم افزار است که باعث شده پول به حساب واریز نشود
  3. تراکنش معلق: این تراکنش مربوط به مواقعی است که بانک ها و یا سیستم های پرداخت می خواهند عملیات بررسی و اعتبار سنجی انجام دهند در نتیجه واریز پول به حساب با تاخیر انجام می شود.
  4. مشکلات بانک مقصد: گاهی بانک مقصد دارای اشکالاتی است که باعث تاخیر در واریز پول میشود.

در صورتی که با چنین موقعیتی مواجه شدید، حتما به پشتیبانی شرکت پرداخت الکترونیک کارتخوان خود تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و رفع کنند. اطلاعات تماس پشتیبانی شرکت پرداخت خود معمولا روی رسید دستگاه چاپ شده است.

برای مثال برای واریز نشدن پول کارتخوان پاسارگاد باید با پشتیبانی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد تماس بگیرید.

پول کارتخوان کی واریز می شود؟

سوالی دارید، از ما بپرسید

اگر همچنان پاسخ سوال پول کارتخوان کی واریز میشود؟ را دریافت نکرده اید، برای ما کامنت بگذارید تا در سریعترین رمان ممکن پاسخ مارا داشته باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
2 از 1 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *