خانه وبلاگ تفاوت کارتخوان سیار و ثابت

تفاوت کارتخوان سیار و ثابت

تفاوت کارتخوان سیار و ثابت یکی از مواردی است که بسیاری از کسبه قبل از تهیه و خرید کارتخوان به آن فکر می کنند تا بتوانند با توجه به تفاوت آنها و نیاز خود، یکی را انتخاب کنند. به طور کلی تفاوت عمده دستگاه های پوز مربوط به بستر ارتباطی آنها (سیار یا ثابت بودن) است. کارتخوان ثابت از طریق کابل LAN یا تلفن وکارتخوان سیار از طریق سیمکارت و در بعضی حتی وای فای به شبکه متصل می شود.

بسیاری از کسبه با توجه نوع کسب و کار خود یکی از کارتخوان های سیار یا ثابت را انتخاب می کنند. از دیگر مواردی که خیلی ها از آن اطلاع ندارند، تفاوت کارتخوان شخصی و بانکی است.

در این مطلب سعی داریم به بررسی تفاوت کارتخوان سیار و ثابت و همچنین دستگاه پوز شخصی و بانکی بپردازیم.

در ابتدا فرق کارتخوان سیار و ثابت را ذکر خواهیم کرد و سپس به معرفی بهترین دستگاه کارتخوان سیار میپردازیم. شما می توانید با مقایسه ویژگی کارتخوان برای خرید کارتخوان سیار یا ثابت اقدام کنید.

خدمات کارتخوان ایران، ارائه کننده انواع کارتخوان سیار و ثابت در سراسر ایران است. شما می توانید از طریق تماس با همکاران ما از مشاوره رایگان و همچنین لیست قیمت انواع کارتخوان سیار بهره مند شوید.

فرق کارتخوان سیار با ثابت

همانطور که در بالاذکر کردیم یکی از تفاوت های اصلی کارتخوان سیار و ثابت، مربوط به بستر ارتباطی آنهااست.در ادامه ویژگی هر کارتخوان را ذکر خواهیم کرد:

  • دستگاه پوز ثابت از طریق کابل تلفن یا LAN به شبکه متصل می شود
  • میزان قطعی ارتباط آنها در حداقل ترین حالت ممکن است.
  • همچنین برای مشاغلی که جای ثابتی دارند مناسب است.
  • کارتخوان ثابت قابلیت اتصال به کامپیوتر و صندوق فروشگاهی را نیز دارد.

کارتخوان های سیار از طریق سیمکارت و یا وای فای به شبکه متصل می شوند و با باتری کار می کند. از ویژگی های کارتخوان سیار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کارتخوان سیار محدودیت مکان ندارد و شما می توانید از این دستگاه در هرجایی که می خواهید استفاده کنید.
  • این دستگاه ها به دلیل آنکه از فناوری های پردازش قدرتمندی استفاده می کنند، سرعت تراکنش بالایی دارند.
  • کارتخوان های سیار از روش های پرداخت مختلف پشتیبانی می کنند.
  • درحال حاضر، کارتخوان های سیار امکان گزارشگیری، ردیابی تراکنش ها، مدیریت مالی را برای دارندگان کسب وکار فراهم می کنند.

چه کارتخوانی برای من مناسب است؟

با توجه به ویژگی کارتخوان ثابت و سیار که در بالا ذکر کردیم، شما می توانید دستگاه موردنیاز خود را تهیه کنید. اگر شغلی با جابه جایی بالا دارید، طبیعتا کارتخوان های سیار که محدود به مکان نیستند برای شما مناسبند.

معرفی چند مدل از بهترین دستگاه کارتخوان سیار

کارتخوان سیار نیولند ME31

کارتخوان سیار - کارتخوان ME31 نیولند

کارتخوان سیار نیولند ME31 یکی از پرفروش ترین دستگاه پوزهای بازار است. این کارتخوان با وزن سبک 300 گرم و ابعاد کوچک به راحتی قابل حمل است. صفحه نمایش 2.1 اینچی و رنگی و سرعت تراکنش زیر 3 ثانیه باعث شده به یکی از گزینه های محبوب خریداران تبدیل شود. برای اطلاع از قیمت کارتخوان سیار نیولند ME31 می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

کارتخوان سیار مورفان H9

کارتخوان مورفان H9

کارتخوان مورفان H9 یکی از دستگاه پوزهای آکبند بازار ایران است که با باتری 1500 میلی آمپری، وزن 350 گرمی، صفحه تمام رنگی 2.4 اینچی، تراکنش زیر 3 ثانیه یکی از کارتخوان های مناسب خرید است. درحال حاضر شما می توانید مدل وای فای دار کارتخوان مورفان را نیز در بازار پیدا کنید. برای اطلاع از قیمت کارتخوان سیار مورفان H9 می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

کارتخوان شخصی بگیرم یا بانکی؟!

قبل از تهیه کارتخوان بهتر است که تفاوت کارتخوان شخصی و بانکی را بدانید و سپس برای تهیه آن اقدام کنید. به طور کلی برای تهیه کارتخوان بانکی باید حتما موارد زیر را داشته باشید:

  • حتما جواز داشته باشید
  • تعداد تراکنش شما در ماه نباید از حدی پایین تر باشد (باید تعداد تراکنش بالا داشته باشید)
  • حتما باید مبلغ مشخصی را در بانک بلوکه کنید

در صورتی که هریک از شرایط ذکر شده را ندارید، خرید کارتخوان شخصی انتخاب مناسب تری است.

برای خرید کارتخوان شخصی:

  • نیازی نیست که حتما جواز کسب داشته باشید و با یک فرم استشهاد می توانید برای خرید کارتخوان اقدام کنید
  • نیازی نیست که حتما مبلغ پول بلوکه کنید
  • با توجه به اینکه شما کارتخوان را خریداری می کنید و مالک دستگاه می شوید، دیگر نیازی نیست که نگران تعداد تراکنش خود باشید

سوالی دارید، از ما بپرسید

اگر در مورد تفاوت کارتخوان سیار و ثابت سوالی ذهن شما را درگیر کرده است، برای ما پیام بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ ما را داشته باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
1 از 1 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *