خانه وبلاگ کارتخوان ارزان: معرفی ارزانترین دستگاه کارتخوان سیار

کارتخوان ارزان: معرفی ارزانترین دستگاه کارتخوان سیار

کارتخوان ارزان لزوما بهترین دستگاه نیست اما به هر صورت یک انتخاب اقتصادی است. در این مطلب سعی داریم به معرفی ارزانترین دستگاه کارتخوان سیار، بررسی قیمت انواع کارتخوان بپردازیم. همچنین شرایط و مدارک لازم جهت ثبت کارتخوان را توضیح خواهیم داد.

در صورت تمایل به تهیه دستگاه کارتخوان ارزان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با توجه به کسب و کارتان بهترین گزینه را به شما معرفی کنند. خدمات کارتخوان ایران ارائه کننده انواع کارتخوان های سیار در ایران به همراه پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

در این مطلب به بررسی موارد زیر می پردازیم:

  • دسته بندی قیمت کارتخوان های موجود
  • معرفی کارتخوان های ارزان قیمت
  • کارتخوان دسته دوم
  • کارتخوان بانکی
  • کارتخوان سیار اقساطی

انواع دستگاه کارتخوان سیار و قیمت آنها

بهتر است پیش از هر چیزی با انواع دستگاه کارتخوان سیار رایگان بانکی و غیر رایگان قابل خریداری آشنا شوید:

کارتخوان های رده متوسط: قیمت این کارتخوان ها حدودا بین 4 تا 5 میلیون تومان بوده و از دستگاه پوز های مناسب دسته بندی می شوند.

کارتخوان های اندرویدی: این دسته کارتخوان های هزینه ای بالای 7 میلیون تومان دارند.

کارتخوان های قدیمی: کارتخوان های قدیمی بسته مدلشان می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند اما به طور عمده این دسته از کارتخوان ها 2 میلیون تومان به بالا هستند.

کارتخوان رایگان بانکی: به کارتخوان های رایگان کارتخوان بانکی نیز گفته می شود که به صورت امانی هستند. شما با در دست داشتن مدارک لازم می توانید به یکی از شعب بانک مورد نظر خود مراجعه کنید و درخواست کارتخوان دهید.

ارزانترین دستگاه کارتخوان سیار

کارتخوان S58

کارتخوان S58

کارتخوان S58  در واقع ارزانترین دستگاه کارتخوان سیار در بازار ایران است. از برند پکس بوده و با وجود قیمت پایین بسیار کاربردی است و از مفیدترین و قوی ترین کارتخوان ها شناخته شده است. این دستگاه به صورت سیار می گیرد:

قیمت کارتخوان S58

کارتخوان 8210

کارتخوان 8210

کارتخوان 8210 از برند نیوپوز بوده و با وجود داشتن باتری دوبل، صفحه لمسی روان، بدنه با کیفیت قیمت مقرون به صرفه دارد. آنتن دهی و سرعت تراکنش بالا از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.

کارتخوان 8210

کارتخوان G3

کارتخوان G3

کارتخوان G3 از برند نکسگو محصول کشور چین می باشد. سرعت تراکنش این کارتخوان 1 الی 3 ثانیه میباشد که از این لحاظ در بین دستگاه های سریع بازار قرار دارد. این به معنی این است که با سرعت بالا آمدن سریع دستگاه و سرعت کارت کشیدن زیر 3 ثانیه، مشکلی در راه اندازی سریع مشتریان خود نخواهید داشت.

دستگاه کارتخوان جی 3

کارتخوان S90

کارتخوان سیار S90 - دستگاه پوز s90

کارتخوان S90  از رایج ترین کارتخوان های بازار ایران می باشد. این کارتخوان از برند معروف پکس بوده و با وجود ویژگی هایی چون بدنه مقاوم، سیمکارتی بودن، عملکرد با ثبات و… قیمتی مقرون به صرفه دارد.

دستگاه کارتخوان S90

کارتخوان جیبی

کارتخوان های جیبی بسیار کوچک، سبک و خوش دست هستند. قیمت این دسته از دستگاه های پوز نسبت به کارتخوان های سیار بسیار مقرون به صرفه تر هستند. به این نوع دستگاه ها کارتخوان های موبایلی نیز می گویند که تمامی کارت های بانکی را تحت پوشش خود دارد و دارای هرو سیستم عامل اندروید و ios  است.

کارتخوان جیبی

کارتخوان دسته دوم

کارتخوان دسته دوم دستگاه هایی در ایران هستند که قبلا توسط افراد داخل ایران مورد استفاده قرار می گرفته و با خرید این دستگاه باید عملیات تغییر مالکیت انجام شود تا تمامی اطلاعات شما جایگزین اطلاعات قبلی شود. برای خرید دستگاه پوز دسته دوم باید سلامت سخت افزاری، نرم افزاری و ..آن بررسی شود.

کارتخوان های دسته دوم می توانند به خوبی کارتخوان های آکبند باشند و لزوما دارای مشکلات فنی نیستند اما نیاز است در هنگام خرید آن ها موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • شناسایی مالک دستگاه: قبل از خرید کارتخوان حتما درمورد مالک قبلی آن اطلاعات کسب کنید و از سرقتی نبودن دستگاه مطمئن شوید تا درآینده دچار مشکل نشوید.
  • سلامت دستگاه: در حضور مالک دستگاه مواردی مانند سلامت فیزیکی، سخت افزاری، نرم افزاری و.. را تست کنید همچنین مطمئن شوید که ارائه رسید تراکنشی به درستی انجام می شود.
  • قیمت کارتخوان دست دوم: توجه داشته باشید که قیمت این کارتخوان ها از دستگاه پوز آکبند و ریفر کمتر است.
  • انتقال مالکیت: دقت کنید مراحل انتقال مالکیت را به درستی انجام دهید تا این فرایند به صورت کامل و دقیق به پایان برسد.

خرید کارتخوان دسته دوم:

اگر می خواهید دستگاه پوز دسته دوم خریداری کنید، می توانید سری به سایت هایی مانند دیوار و شیپور بزنید. این سایت ها بستری فراهم کرده اند تا افراد وسیله آکبند یا دسته دوم خود را برای فروش در آن قرار داده و افراد متقاضی بتوانند برای خرید اقدام کنند.

برخی از مراکز و فروشگاه های کارت خوان، به فروش دستگاه پوز سیار دست دوم می پردازند. چرا که برخی افراد دستگاه های پوز خود را به این مراکز می سپارند تا در صورت وجود متقاضی، آن را به فروش رسانده و فرایند تغییر مالکیت را انجام دهند.

فروش کارتخوان دسته دوم: اگر می خواهید دستگاه پوز خود را به فروش برسانید می توانید با درج یک آگهی در هر یک از این سایت ها، دستگاه کارتخوان سیار دست دوم خود را به شخص دیگری بفروشید و سپس مراحل تغییر مالکیت کارتخوان را انجام دهید.

همچنین می توانید دستگاه پوز خود را به شرکت هایی که در زمینه خرید کارتخوان، فروش یا تعمیرات آن فعالیت دارند بفروشید.

کارتخوان بانکی

کارتخوان های بانکی معمولا به نام کارتخوان های ثابت و سیار رایگان شناخته شده اند. برای دریافت این کارتخوان ها شما باید با دردست داشتن مدارک لازم به صورت حضوری به یکی از شعب بانک موردنظر خود مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید. این کارتخوان ها امانی بوده و نیاز است که مبلغ حدودا 1تا 3 میلیون تومان در حساب بانکی شما مسدود شود. بعد از به پایان رسیدن قرارداد شما با بانک، دستگاه کارتخوان باید به بانک استرداد شود.

توجه داشته باشید که برای داشتن کارتخوان بانکی یا به اصطلاح امانی شما باید تراکنش بالایی داشته باشید (مثلا چیزی حدودا 300 تراکنش) در صورت نداشتن تراکنش بالا، دستگاه پوز بانکی به شما تعلق نمیگیرد.

کارتخوان رایگان

در ادامه به بررسی شرایط و مدارک لازم برای دریافت کارتخوان بانکی می پردازیم:

  1. داشتن جواز کسب: شما در دست داشتن جواز کسب با بانک نشان می دهید که درحال حاضر صاحب یک کسب و کار فعال هستید.
  2. گرفتن صورت حساب : صورت حساب شما به بانک نشان می دهد که حداقل تراکنش لازم جهت دریافت کارتخوان بانکی را دارا می باشید.
  3. بلوکه شدن مبلغ مشخصی در بانک: مبلغ  مشخصی پول به عنوان ضمانت در بانک بلوکه می شود و در پایان قرارداد به شما برگردانده می شود.
  4. شناسنامه
  5. کارت ملی
  6. سندمالکیت یا اجاره نامه

کارتخوان سیار اقساطی

در بعضی بانک ها و شرکت دستگاه های پوز به صورت اقساط به فروش می رسد. در صورت تمایل به تهیه دستگاه کارتخوان به صورت اقساط مدارک لازم مانند شناسنامه، کارت ملی، اجاره نامه و… را آماده کنید و به شرکت مورد نظر ارائه دهید.

گاهی ملزم به پرداخت پیش قسط هستید و در برخی موارد اصلا نیازی به پرداخت پیش قسط نیست.

بسته به محلی که می خواهید از آن کارتخوان به صورت اقساط تهیه کنید، مبلغ دستگاه در چند قسط تقسیم می شود و شما می توانید در زمان مشخص آن را بپردازید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارتخوان اقساطی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

کارتخوان قسطی

سوالی دارید، از ما بپرسید

چنانچه در این خصوص سوالی دارید، می توانید در بخش دیدگاه ها بیان کنید تا ما در سریع ترین زمان پاسخ بدهیم.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.5 از 2 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *