خانه وبلاگ بهترین کارتخوان سیار

بهترین کارتخوان سیار

بهترین کارتخوان سیار می تواند به تعریف هر دارنده کسب و کار متفاوت باشد. به طور کلی مشخص کردن بهترین کارتخوان می تواند براساس نحوه ساخت و کارکرد دستگاه، نوع کسب و کار شما،قیمت دستگاه و دیگر فاکتورها باشد.

کارتخوان های پرفروش بازار معمولا کارتخوان سیار پرسرعت بازار هستند. در نهایت شما با مطالعه این مطلب می توانید بهترین دستگاه کارتخوان سیار بازار را بشناسید و با توجه به نیاز های خود دستگاه دلخواه را تهیه نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید با کارشناسان ما تماس تا شما را در تهیه کارتخوان راهنمایی کنند.

خدمات کارتخوان ایران ارائه کننده انواع بهترین دستگاه پوز و ثابت در ایران به همراه پشتیبانی و خدمات گارانتی می‌باشد.

دقت کنید: همکاران ما در تماس تلفنی با پرسش در خصوص بانک و صنف کاری مدل مناسب را به شما معرفی میکنند.
  تماس با ما
شیرین رنجبران هستم
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود، کارتخوان مناسب را انتخاب کنید.
* پاسخدهی به تماس از 8:30 صبح الی 10:00 شب *
پرداخت در محل | گارانتی و پشتیبانی | ثبت نام و فعال سازی کامل

لیست انواع بهترین کارتخوان سیار

1. کارتخوان مورفان H9 (پرفروش ترین – تحویل دو روزه)

بهترین کارتخوان - مورفان H9

کارتخوان H9 یکی از بهترین کارتخوان بسیم است که دارای ویژگی هایی چون طراحی مناسب، سرعت بالای تراکنش، پردازنده ARM11 است که باعث شده به یکی از پرفروش ترین کارتخوان سیار بازار تبدیل شده است. این دستگاه به دلیل فروش بالایی که در بازار ایران دارد درصورت بروز مشکل یا خرابی دستگاه به سرعت و به راحتی قابل تعمیر است. کارتخوان مورفان H9 را میتوان پرفروش ترین کارتخوان سیار در بازار ایران دانست. درحال حاضر دستگاه پوز مورفان H9 یکی از بهترین دستگاه کارتخوان سیار بازار است.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه کارتخوان H9 کسب کنید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کارتخوان مورفان H9

ویدیو تست تراکنش کارتخوان مورفان H9:

 

اگرتمایل به خرید کارتخوان مورفان H9 دارید همین حالا با ما تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی شما هستند. همچنین می توانید از طریق پیامرسان ها مدارک خود را برای ما ارسال کنید همکاران ما آنلاین هستند.

پاسخگویی و مشاوره خرید

تلفن دفتر تهران: 5710 2842 021

مشاوره خرید 1 (خانم رنجبران): 9928 208 0919

مشاوره خرید 2: 5180 775 0939

2.کارتخوان وای فای دار D230 (از محبوب ترین دستگاه پوز های برند پکس)

کارتخوان D230

کارتخوان وای فای دار D230 یکی از بهترین دستگاه پوزهای برند پکس می باشد. این دستگاه با وزن 285 گرمی و ابعاد با ابعاد ۵۷*۷۹*۱۴۶.۹ میلی متر یکی از کوچکترین و خوش دست ترین دستگاه پوزهای این برند است. این کارتخوان با باتری 3400 میلی آمپری می تواند میانگین بین 24 تا 72 ساعت شارژ نگه دارد. این دستگاه علاوه بر دو سیمکارته بودن قابلیت اتصال به وای فای نیز دارد که موجب شد آنتن دهی بسیار خوبی داشته باشد.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه کارتخوان D230 کسب کنید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کارتخوان پکس D230

3. کارتخوان نیولند ME31 (پر فروش ترین – تحویل 2 روزه)

بهترین کارتخوان سیار - کارتخوان ME31 نیولند

کارتخوان نیولند ME31 یکی از جدیدترین دستگاه پوز های بازار ایران است. کارتخوان نیولند با وزن 300 گرم بسیار سبک بوده و با صفحه نمایش 2.2 اینچی تصاویر با کیفیتی به نمایش می گذارد همچنین سرعت تراکنش این پوز زیر 3 ثانیه بوده که باعث شده به یکی از سریعترین دستگاه پوز های سیار تبدیل شود.

باتری کارتخوان نیولند ME31 با ظرفیت 2500 میلی آمپر می تواند بین 1 تا 3 روز شارژ نگه دارد.

ویدئو تست تراکنش نیولند:

 

 

4. کارتخوان وای فای دار AF70 (وای فای دار – تحویل 2 روزه)

پرفروش ترین دستگاه پوز - کارتخوان af70

کارتخوان AF70 دو سیمکارته از برند نکسگو هم یکی از بهترین مارک کارتخوان سیار می باشد. این دستگاه به دلیل داشتن پرینتر حرارتی پرسرعت، آنتن دهی قوی و پردازنده سربع دارای تراکنش 2 ثانیه ای بوده و از سریعترین های بازار محسوب می شود.

طراحی خوب این دستگاه باعث شده که برای حمل و نقل گزینه مناسبی باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با این دستگاه کسب کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را مطالعه کنید.

کارتخوان آنفو AF70

  تماس با ما
شیرین رنجبران هستم
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود، کارتخوان مناسب را انتخاب کنید.
* پاسخدهی به تماس از 8:30 صبح الی 10:00 شب *
پرداخت در محل | گارانتی و پشتیبانی | ثبت نام و فعال سازی کامل

کارتخوان اندرویدی، گران اما زیبا

کارتخوان لمسی اغلب اندرویدی هستند هر چند که مدل های سیار لمسی مانند 7210 هم وجود دارد.کارتخوان لمسی به دلیل این قابلیت خود باعث شده است که تجربه رابط کاربری مطلوبی ایجاد شود. همچنین باعث افزایش کارایی و زیبایی دستگاه شده است.

1. کارتخوان i9100 (اندرویدی – تحویل 2 روزه)

بهترین کارتخوان اندرویدی لمسی - کارتخوان i9100

 

کارتخوان i9100 یکی از بهترین کارتخوان اندرویدی موجود در بازار است. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD با کیفیت HD و کاملا لمسی می باشد. یکی از بهترین دستگاه پوز های موجود در بازار از لحاظ آنتن دهی i9100 می باشد.این دستگاه به دلیل داشتن قابلیت اتصال به وای فای از آنتن دهی قابل قبولی دارا می باشد. همچنین شما می توانید دو سیمکارت از هر اپراتور که در منطقه شما بهتر آنتن دهی می کند در دستگاه قرار دهید.

کارتخوان سیار i9100 بر روی اپلیکیشن های فن آوا کارت و پرداخت الکترونیک پارسیان به خوبی کار می کند. به همین دلیل شما می توانید بدون نگرانی از قطع شدن اتصال، آن را به آسانی جا به جا کرده و تراکنش های خود را انجام دهید.

اطلاعات بیشتر در مورد i9100 در لینک زیر:

قیمت کارتخوان i9100

2. کارتخوان K9: (اندرویدی – تحویل 2 روزه)

بهترین کارتخوان اندرویدی لمسی-کارتخوان K9

 

کارتحوان K9 یکی دیگر از بهترین کارتخوان اندرویدی می باشد. این دستگاه با داشتن باتری لیتیومی با ظرفیت 5400 میلی آمپر ساعت در نگهداری شارژ بسیار عالی است. داشتن صفحه نمایش لمسی و رنگی، آن را در بین صاحبان کسب وکار  بسیار محبوب کرده است. وزن 400 گرمی این دستگاه باعث شده است که حمل آن مناسب باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه کسب کنید مطلب زیر را مطالعه فرماید.

قیمت کارتخوان K9

بهترین کارتخوان ثابت، بدون نیاز به باتری و سیمکارت

کارتخوان S80 (ثابت سیمی و کابلی – تحویل 2 روزه)

بهترین کارتخوان ثابت - کارتخوان S80

 

کارتخوان S80  از برند مطرح پکس می باشد که یکی از بهترین مارک دستگاه کارت خوان در بازار است. این دستگاه با اتصال کابل LAN و کابل تلفن قابل استفاده می باشد. دستگاه پوز S80 با تراکنش 1 الی 3 ثانیه ای خود یکی از سریعترین های کارتخوان های ثابت می باشد.

همچنین این دستگاه به اکثر حساب های بانکی تحت خدمات پرداخت پاسارگارد، ایران کیش، فن آوا کارت می باشد. در صورت تمایل به خرید این دستگاه و یا کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر را مطالعه فرماید.

قیمت کارتخوان S80

کارتخوان جیبی، گران قیمت و کم کاربرد

کارتخوان جیبی از دسته کارتخوان سیار می باشد. این دستگاه قابلیت اتصال به تمامی حساب های بانک های دی، شهر، پست بانک، مسکن، پاسارگاد، ملت، صادرات، ملی، سپه، کشاورزی، سامان، سینا و … را دارد.

دستگاه پوز جیبی بسیار متنوع اند و در مدل های کارتخوان جیبی لمسی، سیمکارت خور، بلوتوثی، اندرویدی و… می باشد. با این حال این دسته از کارتخوان ها در حال حاضر در بازار موجود نمی باشند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید مطلب لینک زیر را مطالعه کنید.

کارتخوان جیبی

کارتخوان خوب چی بخرم؟ کدام کارتخوان بهتر است؟

همانطور که گفتیم کارتخوان خوب یا بهترین دستگاه پوز به تعریف هرکس متفاوت است و این مورد بسیار به نوع نیاز و کسب و کار شما و همچنین حساب بانکی شما بستگی دارد.

اگر سوال هایی «مثل کدام کارتخوان بهتر است» و یا «کارتخوان خوب چی بخرم؟» ذهن شمارا درگیر کرده، پیشنهاد می کنیم با مطالعه کارتخوان هایی که در بالا به شما معرفی شد، بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید؛ همچنین می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از مشاوره آنها بهره مند شوید.

واحد فروش با اطلاع از حساب بانکی شما، نوع کسب و کارتان، میزان بودجه ای که میخواهید هزینه کنید و موارد بسیاری دیگر، شمارا در انتخاب بهترین دستگاه کارتخوان سیار راهنمایی می کنند.

نیاز به راهنمایی دارید؟ تماس بگیرید

چنانچه در این خصوص سوالی دارید، می توانید در بخش دیدگاه ها بیان کنید تا ما در سریع ترین زمان پاسخ بدهیم.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
3.4 از 27 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر
    دستگاه پوز خوب باکیفیت میخوام بخرم
    در این زمینه تجربه ای ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر
      شما می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از راهنمایی آنها بهره مند شوید.

    1. سلام جناب محمد وقت شما بخیر
      اینکه چه نوعی کارتخوانی بخرید بستگی به نوع شغل شما دارد.پیشنهاد می کنیم با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران شما را در انتخاب دستگاه راهنمایی کنند.