خانه وبلاگ انواع دستگاه کارتخوان

انواع دستگاه کارتخوان

در این مطلب با انواع دستگاه کارتخوان آشنا می شویم. قبل از خرید دستگاه پوز، بهتر است انواع دستگاه کارتخوان سیار یا بی سیم، ثابت و…. را بررسی کرده و سپس با توجه به نوع کسب و کار خود، بهترین کارتخوان سیار را انتخاب کنید.

خدمات کارتخوان ایران یکی از نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار می باشد که ارائه کننده انواع کارتخوان سیار، ثابت، اندرویدی و… با گارانتی یک ساله و پشتیبانی دائمی است.

اگر به دنبال بررسی انواع دستگاه pos و قیمت آن می باشید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

کارتخوان سیمکارتی یا اصطلاحا بی سیم

کارتخوان سیمکارتی که به کارتخوان بی سیم یا GPRS نیز معروف هستند، بر بستر تلفن همراه به شبکه متصل می شوند. این ویژگی باعث شده که حمل و جابه جایی این مدل دستگاه پوز بسیار آسان و راحت باشد و برای مشاغل با جابه جایی بالا گزینه مناسبی باشد. درحال حاضر یکی از بهترین و پرفروش ترین کارتخوان سیار بازار، کارتخوان سیار نیولند ME31 می باشد. این دستگاه با وزن کم و ابعاد کوچک، سرعت تراکنش زیر 3 ثانیه و صفحه نمایش رنگی یکی از محبوب ترین دستگاه پوز های کسبه است.

کارتخوان ME31 نیولند

در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت کارتخوان نیولند ME31، به لینک زیر مراجعه کنید.

کارتخوان نیولند ME31

کارتخوان اندرویدی

کارتخوان اندرویدی یکی از جدیدترین های انواع دستگاه کارتخوان می باشد. دستگاه پوزهای اندرویدی با قابلیت ها و ویژگی هایی مثل صفحه نمایش لمسی، وای فای، بلوتوث، GPRS، دوربین، اسکنر بارکد، قبلیت نصب نرم افزار های حسابدار و…یکی از کامل ترین دستگاه پوزهای حال حاضر هستند.

یکی ازبهترین کارتخوان اندرویدی، دستگاه پوز i9100 است که با قابلیت اتصال به بلوتوث، وای فای، پیام یا SMS ، باتری 5700 میلی آمپری، نمایشگر رنگی و لمسی و… به یکی از کامل ترین کارتخوان اندرویدی تبدیل شده است.

کارتخوان i9100

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص کارتخوان اندرویدی i9100 کسب کنید، به لینک زیر مراجعه کنید.

کارتخوان اندرویدی i9100

کارتخوان وای فای دار

کارتخوان وای فای دار از طریق امواج wifi برای اتصال به شبکه استفاده می کند. به طور کلی دستگاه پوزهای وای فای دار تا شعاع 30 متری قابل استفاده هستند. این کارتخوان به صورت سیار بوده و برای مشاغلی با جابه جایی بالا مثل پیک های تحویل و رانندگان تاکسی انتخاب بسیار مناسبی است.

یکی از جدیدترین دستگاه پوز وای فای دار، کارتخوان D230 می باشد که یکی از محبوب ترین دستگاه پوزهای برند پکس است. این دستگاه سیار و سیمکارتی است و همزمان قابلیت اتصال به اینرتنت را دارد. باتری کارتخوان D230 ظرفیت 3400 میلی آمپری دارد که از باتری های با طول عمر بالا به حساب می آید.

کارتخوان D230

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه خرید، قیمت و  مشخصات کارتخوان D230 به لینک زیر مراجعه کنید.

کارتخوان D230

کارتخوان جیبی یا موبایلی (mPOS)

کارتخوان جیبی یکی دیگر از انواع دستگاه کارتخوان می باشد. دستگاه پوزهای جیبی در انواع سیار، وای فای دار، اندرویدی و…موجود هستند. این مدل از دستگاه به دلیل اندازه بسیار کوچک و حمل آسان شاید برای خیلی کسبه محبوب باشد.

دستگاه پوز موبایلی شبیه به موبایل می باشد. وزن و ابعاد کوچکتری نسبت به دیگر کارتخوان های سیار داشته و حمل آسانی دارد. موبایل پوزها رسید تراکنشی را به صورت دیجیتال برای مشتری ارسال می کنند و نیازی به رول کاغذی ندارند.

درحال حاضر این نوع از دستگاه پوز در بازار ایران بسیار کم و محدود می باشدو شرکت های محدودی تامین کننده این نوع از دستگاه پوز می باشد.

کارتخوان بلوتوثی

کارتخوان های بلوتوثی یکی دیگر از انواع دستگاه پوز می باشد. در حقیقت دستگاه  کارتخوان سیار، اندرویدی، ثابت، وای فای دار و… می توانند از تکنولوژی بلوتوث نیز پشتیبانی کنند. کارتخوان های بلوتوثی می توانند تا شعاع 25 متری عملیات تراکنش را به وسیله تکنولوژی بلوتوث انجام دهند.

علاوه بر کارتخوان i9100 یکی دیگر از دستگاه پوزهای بلوتوث دار، کارتخوان اندرویدی A910 می باشد. این کارتخوان با باتری 2600 میلی آمپری، صفحه نمایش 5 اینچی، دوربین و اندروید 6 بسیاری از نیازهای کسبه را برآورده می کند.

کارتخوان پکس A910

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد کارتخوان A910 به لینک زیر مراجعه کنید.

کارتخوان A910

کارت خوان کامپیوتری(PC-POS)

یکی از دستگاه پوزهای کمتر شناخته شده بازار، کارتخوان کامپیوتری می باشد. این نوع از دستگاه پوز برای انجام عملیات تراکنش باید به یک سامانه کامپیوتری وصل شود. کارت خوان کامپیوتری اغلب در فروشگاه ها،مراکز خرید، داروخانه و…مورد استفاده قرار می گیرند.

کارتخوان ثابت یا سیمی

کارتخوان ثابت یا سیمی خود از طریق کابل به شبکه متصل می شوند و برای مشاغل ساکن و بدون حرکت انتخاب مناسبی می تواند باشد. این دسته از پوزها خود به دو گروه کارتخوان تلفنی (Dial Up) و کارتخوان شبکه ای (LAN) تقسیم می شوند.

کارتخوان تلفنی (Dial Up)

کارتخوان تلفنی از طریق کابل به شبکه تلفن متصل می شود. این نوع دستگاه پوز از ساده ترین نوع کارت خوان می باشد و برای فروش با تعداد تراکنش محدود گزینه ی مناسبی است.

کارتخوان شبکه ای (LAN)

این نوع دستگاه  از طریق اتصال به شبکه محلی و یا اینترنت عملیات تراکنش انجام می دهد. سرعت تراکنش این نوع دستگاه پوز بالاست و برای فروشگاه ها با تعداد تراکنش بالا بسیار مناسب است.

یکی از قدیمی ترین کارتخوان ثابت که موردتوجه کسبه نیز می باشد، کارتخوان S80 از برند پکس می باشد.

این دستگاه هم از طریق کابل LAN و هم از طریق کابل تلفن می تواند به شبکه متصل شود. سرعت تراکنش این کارتخوان بین 1 الی 3 ثانیه می باشد که در بین دیگر پوزهای ثابت، یکی از سریعترین ها محسوب می شود.

کارتخوان S80

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد مشخصات و قیمت کارتخوان پکس S80، به لینک زیر مراجعه کنید.

کارتخوان S80

چه نوع کارتخوانی برای من مناسب است؟

پاسخ این سوال برای هرفرد متفاوت است. انتخاب بهترین مدل کارتخوان به نوع کسب وکار و نیازهای شما بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به مطلب زیر و مطالعه ویژگی دستگاه پوزهای معرفی شده و بررسی آنها تصمیم به انتخاب بهترین دستگاه پوز برای خود کنید. همچنین می توانید به شماره های موجود درسایت تماس بگیرید تا کارشناسان شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنند.

بهترین کارتخوان سیار

سوالی دارید، از ما بپرسید

در صورتی که درخصوص انواع دستگاه کارتخوان سوالی دارید، پیام خود را برای ما بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ ما را داشته باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4.5 از 2 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *