خانه وبلاگ یافتن نام فروشگاه دستگاه پوز، از کجا بفهمم کجا کارت کشیدم؟

یافتن نام فروشگاه دستگاه پوز، از کجا بفهمم کجا کارت کشیدم؟

یافتن نام فروشگاه دستگاه پوز از دغدغه افرادی است که مبلغی بیش از آنچه که باید به حساب فروشنده واریزکرده اند. بعد از فهمیدن این موضوع، معمولا اولین سوالی که پیش می آید این است که از کجا بفهمم کجا کارت کشیدم؟
در این مطلب سعی داریم راه های یافتن نام فروشگاه دستگاه پوز و پیگیری تراکنشی که به اشتباه انجام شده را به شما معرفی کنیم.
معمولا این مشکل از طریق راه هایی مثل گرفتن گردش حساب خود،پیگیری تراکنش شاپرک، پیدا کردن شماره پایانه دستگاه پوز، پیگیری تراکنش با شماره پیگیری و… حل می شود.
شما می توانید از طریق شماره پایانه دستگاه پوز و یا حتی گرفتن گردش حساب خود اقدام به پیگیری تراکنش موردنظر و  یافتن آدرس صاحب دستگاه pos کنید.
خدمات کارتخوان ایران یکی از نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار می باشد که ارائه کننده انواع کارتخوان سیار، ثابت، اندرویدی و… با گارانتی یک ساله و پشتیبانی دائمی است. در صورت تمایل به خرید کارتخوان، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.
اخطار: برای رفع مشکلات مربوط به تراکنش کارتخوان خود به هیچ وجه با ما تماس نگیرید. اطلاعات پشتیبانی شرکت پرداخت شما بر روی رسید کارتخوان درج شده است.

چطور نام و آدرس فروشگاه دستگاه پوز را پیدا کنم؟

اگر رسید تراکنشی خود را در دست دارید می توانید برای استعلام نام و آدرس فروشگاه دستگاه پوز هریک از روش های زیر را انجام دهید.

1- یافتن نام و آدرس دستگاه پوز از طریق رسید تراکنشی

قبل از هر اقدامی، ابتدا رسید تراکنش خود را بررسی کنید. این یکی از ساده ترین راه هاست. معمولا اطلاعاتی مثل شماره تماس فروشگاه و همچنین نام فروشگاه دستگاه پوز روی رسید ثبت شده است که از طریق این اطلاعات به راحتی می توانید به فروشگاه موردنظر مراجعه کنید.

یافتن نام فروشگاه دستگاه پوز

 

2- یافتن نام پایانه فروش از طریق پیگیری تراکنش شاپرک

شما می توانید با شاپرک تماس بگیرید و شماره پایانه و ترمینال چاپ شده روی رسید را به شاپرک اعلام کنید. بر اساس تجربه بعضی از افراد، از طریق شاپرک می توانید برای استعلام نام فروشگاه دستگاه پوز اقدام کنید.

3- یافتن آدرس فروشگاه کارت خوان از طریق کد پستی

گاهی در بعضی از رسیدهای خرید کدپستی فروشگاه درج شده است. از دیگر راه های یافتن آدرس فروشگاه کارتخوان، استعلام از طریق کدپستی است بدین صورت که شما می توانید به پست محل خود را مراجعه کنید و با ارائه کد پستی برای استعلام آدرس فروشگاه دستگاه پوز اقدام کنید.

توجه داشته باشید این امر تکلیف قانونی پست نیست و اداره پست می تواند برای پاسخگویی به شما درخواست نامه و یا حکم قضایی کند.

4- یافتن آدرس صاحب دستگاه pos از طریق مراجعه حضوری به بانک

یکی دیگر از راه های یافتن آدرس صاحب دستگاه pos، مراجعه به بانک به صورت حضوری می باشد. شما می توانید به صورت حضوری به بانک مراجعه کنید و مشکل خود را برای متصدی بانک توضیح دهید و در صورت امکان نام و فروشگاه و آدرس صاحب دستگاه کارت خوان را از بانک دریافت کنید. برای گرفتن این اطلاعات لازم است که حتما شماره پایانه درج شده بر روی رسید خرید را به همراه داشته باشید و به بانک اعلام کنید.

توجه داشته باشید که بانک نسبت به استعلام اطلاعات مربوط به دستگاه پوز مسئولیتی ندارد و می تواند از شما بخواهد که برای دریافت اطلاعات موردنظر خود حکم قضایی ارائه کنید

شماره پایانه دستگاه پوز کجا قرار دارد؟

شماره پایانه دستگاه پوز یا همان کد ترمینال، یک کد چند رقمی است که توسط شرکت فروش کارتخوان، به پذیرنده داده می شود. این کد معمولا در قسمت بالای رسید تراکنشی درج شده است. در تصویر زیر شماره پایانه دستگاه کارتخوان مشخص شده است.

شماره پایانه دستگاه پوز

اگر می خواهید درمورد شماره پایانه دستگاه پوز اطلاعات بیشتری کسب کنید، به لینک زیر مراجعه کنید.

شماره پایانه دستگاه پوز

در صورت نداشتن رسید چطور فروشگاه دستگاه پوز را پیدا کنم؟

داشتن رسید خرید می تواند فرآیند پیدا کردن اطلاعات را بسیار سریعتر و آسان کند اما اگر رسید تراکنش خود را گم کرده اید، می توانید از طریق را های زیر اقدام به استعلام آدرس و نام فروشگاه کارتخوان کنید.

1- یافتن نام فروشگاه و آدرس دستگاه پوز از طریق گرفتن گردش حساب

شما می توانید با مراجعه به بانک پرینت گردش حساب خود را در تاریخ موردنظر از بانک بگیرید. معمولا شماره پایانه دستگاه پوز که روی آن کارت کشیده اید پرینت گردش حساب درج شده است.

2- پیدا کردن شماره پایانه از طریق اینترنت بانک

شما می توانید از طریق اینترنت بانک خود اطلاعاتی مثل شماره پایانه دستگاه پوز، نام پایانه فروش کسب کنید. در اینترنت بانک حساب شما، جزئیات هر تراکنش ذکر شده است.

سوالی دارید، از ما بپرسید

در صورتی که درخصوص یافتن یافتن نام و آدرس جایی که کارت کشیدید سوالی دارید، پیام خود را بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ مارا داشته باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
3.7 از 88 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 دیدگاه

  1. سلام از مترو بهشتی هنس فری گرفتم مبلغ 20000ت کارت کشید گفت پوز سیگارتی هست آنتن نداره هنس فری را پس دادم چیه شک کردم برای اینکه پوز را نشان نداد ورفت بعد 15دقیقه مبلغ 28400000ریال کشیده چطور میتونم پیداش کنم راه یک ساله را میرم تا پیداش کنم عبرت بشه

  2. با سلام اینجانب در تاریخ 10 اسفند 1396 مبلغ 120.000.000 ریال در کارتخوان سایان کارت کارت کشیدم در پرینت بانکی من این مشخصات درج شده است لطفا نام و نشانی پذیرنده را بفرمایید
    “خریدکالا یا سرویس با کارت 6221061066245418 با شماره بازیابی 082862709641 از ترمینال 70358357-سایان کارت 2-581672082 از کانال دستگاه خرید فروشگاهی با شماره پیگیری 70961
    با تشکر و سپاس فراوان میراصغر مهدیزاده

  3. با نام و یاد خدا و با عرض سلام.هم خلاصه و هم ساده و به نظر من کامل بود.متشکرم از همکاری شما مسئولین محترم

  4. سلام
    من کارتم را در 13 مهر 1402 ساعت 13.35 بعد از ظهر استفاده کرده ام. پوز شماره 9343 بوده.
    میشه لطف کنید بفرمایید این پوز 9343 متعلق به کدام منطقه و کدام مغازه است؟ – متشكرم

    1. سلام وقت شما بخیر
      این اطلاعات را باید از شرکت پرداخت الکترونیک کارتخوان خود دریافت کنید.