خانه وبلاگ تغییر نام فروشگاه در دستگاه پوز

تغییر نام فروشگاه در دستگاه پوز

تغییر نام فروشگاه در دستگاه پوز یکی از کارهایی است که باید پس از خرید دستگاه انجام دهید تا علاوه بر ثبت در سامانه پرداخت، بر روی رسید دستگاه نیز، نام فروشگاه جدید درج شود. اما این کار چگونه انجام می شود و برای تغییر نام فروشگاه در کارتخوان چه باید بکنیم؟

همان طور که در مطالب قبلی توضیح دادیم، پس از خرید کارت خوان دست دوم باید برای تغییر مالکیت کارتخوان اقدام نمایید تا تمامی مشخصات شما به عنوان پذیرنده جدید در سامانه پرداخت ثبت شود.

کار تغییر نام فروشگاه در کارتخوان بایستی توسط پشتیبان کارتخوان شما انجام شود

باید بدانید که تغییر نام فروشگاه یا تغییر شماره تلفن در دستگاه پوز یا تغییر شرکت کارتخوان توسط پشتیبانی دستگاه صورت خواهد گرفت. اگرچه این فرایند ممکن است به کمی زمان نیاز داشته باشد، اما پیچیدگی چندانی نخواهد داشت. اگر شما هم به تازگی کارتخوان تهیه کرده و می خواهید نام فروشگاه را در آن تغییر دهید، این مطلب را از دست ندهید.

مراحل تغییر نام کارتخوان

فرایند تغییر نام در دستگاه پوز، در چند مرحله ساده انجام می شود که ما در اینجا به شرح این مراحل می پردازیم:

1- ارسال تصویر از رسید فعلی

در قدم اول باید یک تصویر با کیفیت از رسید دستگاه را که بر روی آن به صورت واضح نام فروشگاه قبلی درج شده است، برای پشتیبان دستگاه ارسال نمایید. همچنین شخص خریدار باید نام فروشگاه خود را که می خواهد بر روی رسید درج شود، برای پشتیبان ارسال کند.

2- تغییر در سامانه پرداخت

در مرحله دوم، باید اطلاعات دریافت شده از شما، توسط پشتیبان در سامانه پرداخت وارد شود. پشتیبان پس از دریافت عکس رسید فعلی و نام فروشگاه جدید، آن ها را در سامانه پرداخت ثبت کرده و تا تایید آن ها منتظر می ماند.

3- راه اندازی مجدد دستگاه

این مرحله از تغییر نام فروشگاه در دستگاه پوز نیز توسط پشتیبان انجام خواهد شد. زمانی که از سامانه پرداخت الکترونیک، تاییدیه تغییر مالکیت دستگاه دریافت شد، پشتیبان کارتخوان را مجدد راه اندازی کرده و این بار با انجام تراکنش و چاپ رسید، بر روی آن، نام فروشگاه جدید را مشاهده خواهید کرد.

4- تنظیمات دستگاه کارتخوان

پس از راه اندازی مجدد دستگاه پوز، در صورت نیاز، تمامی تنظیمات دستگاه کارتخوان توسط پشتیبانی دستگاه انجام خواهد شد.

بنابراین مشاهده کردید که تغییر شرکت کارتخوان یا تغییر نام فروشگاه در کارتخوان کار پیچیده و دشواری نیست و حتی با خرید کارتخوان دست دوم، پشتیبان دستگاه تمامی مشخصات و اطلاعات دستگاه را تغییر داده و تا مرحله راه اندازی مجدد آن، همراه شما خواهد بود.

سایر تغییرات در دستگاه کارتخوان

شماره موبایل، شماره حساب و اطلاعات بانکی، شماره ثابت درج شده روی رسید دستگاه و تمامی اطلاعات و مشخصات شما باید جایگزین مشخصات و اطلاعات پذیرنده قبلی شود.

بنابراین هنگام خرید دستگاه کارتخوان، از خدمات پشتیبانی فروشنده مطمئن شوید تا در زمان تغییر مالکیت، تغییر نام فروشگاه در دستگاه پوز، تغییر سایر مشخصات فردی و بانکی و در نهایت راه اندازی مجدد کارتخوان، همه مراحل به سرعت انجام شده و دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن با نام شرکت یا فروشگاه شما راه اندازی و فعال شود.

تیم پشتیبانی خدمات کارتخوان ایران در تمامی مراحل خرید، تا انتقال مالکیت و تغییر نام و سایر مشخصات همراه پذیرندگان محترم دستگاه های پوز می باشد. شما می توانید برای خرید، انتقال مالکیت، تغییر نام فروشگاه و… از این مجموعه به صورت رایگان مشاوره دریافت کرده و در نهایت برای هر یک از آن ها اقدام نمایید.

سوالی دارید از ما بپرسید

در صورتی که در خصوص تغییر نام پذیرنده دستگاه کارتخوان سوالی دارید میتوانید با ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید سوال خود را در به صورت ارسال نظر بنویسید تا همینجا به شما پاسخ دهیم.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
3.3 از 29 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر
    مشکل اینه که اسمی که روی رسید دستگاه کارت خوان درج شده اشتباهه و ما میخوایم تغییر بدیم.دقیقا این مراحلی که شرح دادین رو باید با کدوم پشتیبان در میون بذاریم؟

    1. سلام وقت بخیر
      با پشتیبانی شرکتی که از آن دستگاه خریداری کردید تماس بگیرید و مدارک لازم برای تغییر نام فروشگاه خود را برای آنها ارسال کنید.

    1. سلام وقت بخیر
      بعضی شرکت ها برای تغییر نام دستگاه کارتخوان هزینه دریافت می کنند و بعضی رایگان انجام می دهند. با شرکت موردنظر تماس بگیرید.

  2. سلام کارت خوان من جی 2است اخیرن ابدیتش هم کردم ولی نمی‌دونم چرا تراکنش انجام نمیده سیم کارتش هم همراه اول است و شارژ هم دارد همش میگه تراکنش ناموفق

  3. با سلام. در فروشگاه همسرم دستگاه پوز بنام مغازه است ولی به حساب بانکی من وصله یعنی دستگاه پوز رو من گرفته ام. آیا مالیات رو من باید پرداخت کنم یا همسرم. در ضمن ما در مرحله جدایی هستیم. من برای متضرر نشدن چه کار باید بکنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      چون دستگاه به نام شماست، شما موظف به پرداخت مالیات هستید. می توانید انتقال مالکیت دهید.

    1. سلام وقت بخیر
      این مورد بستگی به نوع شرکت پرداخت و همچنین اپلیکیشنی که روی دستگاه شما نصب شده است دارد. برای حل این مشکل با واحد پشتیبانی شرکتی که از آن دستگاه خریداری کرده اید تماس بگیرید.

  4. سلام
    من یه راننده تاکسی هستم،ولی صنف کارت خان بخش کشاورزی است.بعدهر روز سهم پذیرنده بخاطر تعداد دفعات تراکنش از من هزینه دریافت میکند،من چگونه صنف کارتخان رو تغییر بدم.

    1. سلام وقت شما بخیر
      برای تغییر صنف کارتخوان خود باید به اداره مالیاتی مراجعه کنید.

  5. با عرض سلام وقت شما بخیر عرض شود که نام روی دستگاه کارت خوان که روی رسید هم درج میشود به اشتباه بجای (فروشگاه رستا) با عنوان( آرایشی رستا) ثبت شده لطفا بفرمایید که چگونه اصلاح میشود ممنون

    1. سلام وقت بخیر
      برای تغییر نام فروشگاه باید با شرکتی که از آن دستگاه تهیه کرده اید تماس بگیرید تا تغییر نام فروشگاه انجام شود.