خانه وبلاگ تغییر شماره تلفن کارتخوان

تغییر شماره تلفن کارتخوان

تغییر شماره تلفن کارتخوان نیز به سادگی تغییر نام فروشگاه در دستگاه پوز است که در مطالب قبلی توضیح داده ایم. شماره تلفن ثابت فروشگاه یا شرکتی که دستگاه پوز را برای آن فعالسازی کرده اید، بر روی رسیدهای چاپی کارتخوان درج می شود. ممکن است به همین دلیل و یا دلایلی مانند ابطال خط تلفن و یا مشکلاتی از این قبلی، تصمیم به تغییر شماره تماس کارتخوان داشته باشید.

این تغییر نیز مانند تغییر شرکت کارتخوان و یا تغییر حساب کارتخوان با کمک پشتیبان انجام می شود. ما در این صفحه مراحل این فرایند را به صورت کامل توضیح داده ایم و شما می توانید در صورت نیاز، در اولین فرصت برای انجام این کار اقدام نمایید.

مراحل تغییر شماره تلفن کارتخوان به شرح زیر میباشد:

1- ارسال عکس رسید دستگاه

اولین قدم برای تغییر شماره تلفن کارتخوان، ارسال یک عکس رسید به پشتیبان است. برای تغییر شماره دستگاه پوز، ابتدا باید یک عکس رسید چاپی از دستگاه را که شماره تلفن قبلی بر روی آن درج شده است، برای پشتیبان ارسال نمایید. سپس شماره تلفن جدید را نیز ارسال کنید.

2- ثبت در سامانه پرداخت

برای تغییر شماره تلفن نیز مانند تغییر مالکیت کارتخوان، نیاز است اطلاعات و مدارک مورد نیاز در سامانه شاپرک ثبت شود. پس از اینکه عکس رسید و شماره تلفن جدید را ارسال نمودید، پشتیبان دستگاه باید آن را در سامانه شاپرک ثبت کند و سپس در انتظار تایید این سامانه باشید.

3- راه اندازی مجدد دستگاه

مرحله آخر برای اتمام مراحل تغییر شماره تلفن، راه اندازی مجدد آن است. بعد از دریافت تاییدیه شاپرک، در این مرحله برای تغییر شماره تلفن کارتخوان، باید به کمک پشتیبان، دستگاه پوز را دوباره راه اندازی کنید. پس از راه اندازی مجدد، دستگاه را روشن کرده و یک تراکنش انجام دهید. با دریافت رسید، شماره تلفن جدید را بر روی آن خواهید دید.

4- تنظیمات دستگاه کارتخوان

پس از اتمام مراحل، در صورتی که تنظیمات دستگاه کارتخوان نیاز به تغییر داشته باشد نیز پشتیبانی دستگاه این کار را برای شما انجام خواهد داد.

چه مواردی در کارتخوان قابل تغییر است؟

کارتخوان ها به بخش مهمی از کسب و کارهای مختلف از جمله فروشگاه ها، شرکت ها، مراکز خدمات دهی و… تبدیل شده اند. بر روی رسید دستگاه های معتبر و اصل، مواردی از جمله نام شاپرک، نام فروشگاه، شماره پایانه، شماره فروشگاه و… درج شده که برخی از آن ها قابل تغییر می باشد.

علاوه بر تغییر شماره تلفن کارتخوان، می توانید مشخصات دیگر فروشگاه را نیز در دستگاه پوز تغییر دهید. این کار معمولا هنگام خرید کارتخوان دست دوم انجام می شود تا تمامی مشخصات فردی و بانکی شما، جایگزین مشخصات و اطلاعات پذیرنده قبلی دستگاه شود. اما ممکن است در برخی مواقع به دلایل مختلف نیاز داشته باشید تا مشخصات خود را در دستگاه پوز تغییر دهید.

 

خدمات کارتخوان ایران، ارائه دهنده تمامی خدمات دستگاه های پوز، در تمامی این مراحل همراه شما است. این مجموعه سال ها در زمینه فروش انواع کارتخوان های آکبند، ریفر و دستگاه پوز دست دوم فعالیت می کند.

سوالی دارید از ما بپرسید

در صورتی که تاکنون برای تغییر شماره تلفن کارتخوان یا موارد دیگر اقدام کرده اید، تجربه خود را در این باره با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
2.2 از 4 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 دیدگاه

    1. سلام وقت بخیر
      برای موارد مربوط به رمز دستگاه با پشتیبانی کارتخوان خود تماس بگیرید.

    1. سلام وقت بخیر
      راه اندازی اولیه مربوط به واحد پشتیبانی دستگاه کارتخوان می باشد. با واحد پشتبانی شرکتی که از آن دستگاع کارتخوان تهیه کردید تماس بگیرید