خانه تعمیرات شماره پایانه دستگاه پوز؛ چطور کد پایانه دستگاهم را پیدا کنم؟

شماره پایانه دستگاه پوز؛ چطور کد پایانه دستگاهم را پیدا کنم؟

شماره پایانه دستگاه پوز یکی از کدهایی است که هر شخصی باید از آن اطلاع داشته باشد. شما با دانستن کد پایانه کارتخوان خود می توانید اطلاعات زیادی از بانک در مورد تاریخ و ساعت خریدهای صورت گرفته دریافت کنید. همچنین می توانید اطلاعات لازم در خصوص موارد مالیاتی و پایانه های فعال شده خود کسب کنید و در آخر، با دانستن و پیگیری شماره پایانه دستگاه پوز خود و ارائه آن به شرکت پشتیبانی، از اطلاعات و خدمات مربوطه بهره مند شوید.

در صورتی که در خصوص دیگر موارد مربوط به تعمیرات کارتخوان سوالی دارید، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

تعمیرات کارتخوان

شماره پایانه دستگاه پوز چیست؟

شماره پایانه دستگاه پوز یا همان کد ترمینال، یک کد چند رقمی است که توسط شرکتی که به شما کد پذیرنده ارائه می دهد،داده می شود. هنگامی که شما دستگاه کارتخوان خریداری و نصب می کنید، یک کد پایانه برای دستگاه تعریف می شود و یا به اصطلاح یک پایانه برای شما فعال می شود که دارای شماره شناسایی می باشد.

شماره پایانه دستگاه پوز از کجا پیدا کنم؟

شما می توانید شماره پایانه دستگاه پوز خود را از طریق روش های زیر پیدا کنید.

از طریق رسید چاپی دستگاه

در صورتی که دستگاه کارتخوان شما رسید تراکنشی چاپ می کند، می توانید از روی رسید شماره پایانه کارتخوان خود را بیابید. عکس زیر نمونه ای از شماره پایانه می باشد که برروی رسید چاپ شده است.

شماره پایانه دستگاه پوز

از طریق سامانه مالیاتی

در صورتی که کارتخوان شما رسید تراکنشی چاپ نمی کند می توانید از طریق سامانه مالیاتی خود وارد پرونده مالیاتی خود شوید و تعداد پایانه های فعال شده و شماره هر پایانه را مشاهده کنید.

شماره پایانه دستگاه پوز

از طریق منوی کارتخوان

با توجه به شرکت پرداخت کارتخوان خود می توانید وارد منوی دستگاه شده و با توجه به دستور العمل شرکت پرداخت، شماره پایانه خود را پیدا کنید.

نمی دانم چه پایانه هایی به نام من است؟

در صورتی که تمایل دارید برای استعلام پایانه های فعال شده خود اقدام کنید می توانید به سامانه درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی مراجعه کنید و به قسمت پرونده های الکترونیک و سپس به بخش تعداد پایانه های فروش مراجعه کنید. در این قسمت می توانید تعداد پایانه های فعال شده و همچنین شماره پایانه دستگاه پوز خود را بیابید.

نحوه ابطال شماره پایانه

در صورتی که تمایل دارید برای ابطال شماره پایانه دستگاه کارتخوان خود اقدام کنید می توانید به مطلب حذف کد مالیاتی کارتخوان مراجعه کنید.

استعلام مالک پایانه کارتخوان

توجه داشته باشید که استعلام مالک پایانه دستگاه پوز بدون پیگیری قضایی ممکن نیست.

سوالی دارید، از ما بپرسید

در صورتی که درخصوص شماره پایانه دستگاه پوز و دیگر موارد مربوطه سوالی دارید، پیغام خود را اینجا بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ ما را داشته باشید.

در صورتی که درخصوص دیگر موارد مربوط به تنظیمات و تعمیرات کارتخوان سوالی دارید، لینک های زیر را دنبال کنید:

کارت نکشیدن کارتخوان | خطای تمپر | خطاهای کارتخوان سیارخاموش شدن کارتخوان سیار | شماره سریال دستگاه کارتخوان | رمز فروشنده کارتخوان و رمز پشتیبان | عدم برقراری ارتباط کارتخوان سیار | نخواندن سیمکارت کارتخوان | تغییر زبان کارتخوان | نحوه اتصال کارتخوان به وای فای | خطای 57 تراکنش | تنظیمات کارتخوان | روشن نشدن کارتخوان | اتصال کارتخوان به پاور بانک | تغییر زبان کارتخوان | خطای اصلاحیه کارتخوان | شارژ کارتخوان سیار

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
4 از 9 رای

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر .آیا ممکن هست شماره پایانه برای یک شخص و شماره حساب برای شخص دیگری باشد؟

    1. سلام وقت شما بخیر
      خیر چنین چیزی ممکن نیست.فرضا اگرشما صاحب پایانه هستید حتما باید شماره حساب خودتان را الصاق کنید و یا حداقل می توانید با فردی دیگر حساب مشترک داشته باشید.

  2. سلام از پوز من پول کشیدم‌چنذ وقت پیش نمیدونم‌ ب پوز کی بوده پرینت‌گرفتم‌‌ فقط شماره پوز داده اسم طرف‌میخوام‌ی کاری کنید برام‌

    1. سلام وقت بخیر
      شما می توانید با شاپرک تماس بگیرید و شماره پایانه و ترمینال چاپ شده روی رسید را به شاپرک اعلام کنید. بر اساس تجربه بعضی از افراد، از طریق شاپرک می توانید برای استعلام نام فروشگاه دستگاه پوز اقدام کنید.